CommanderKeen Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 kilik skrev (1 time siden): Med Starfield på slutten av 2022, så kommer vel ikke Elder Scrolls VI ut før i 2024? De har aldri sluppet et spill med mindre enn tre års mellomrom. På det tidligste får vi TES6 i 2025. Tenk at det skulle ta minst 14(!) år mellom Skyrim og TES6. Ganske utrolig. Men heldigvis vet vi at det kommer. Og vi vet at de bygger det for å være et spill man spiller i 10 år. Det er bra at Bethesda får brukt kreativiteten sin, og jeg unner de å gjøre nye ting, men jaggu har jeg lyst på TES6. 3 Lenke til kommentar
Nazomi Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Litt kjedelig med kun en Cgi-trailer, men jeg har virkelig trua på at dette kan bli bra. Må nok prøve å finne en Series X innen det kommer 😄 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Nazomi skrev (15 minutter siden): Litt kjedelig med kun en Cgi-trailer, men jeg har virkelig trua på at dette kan bli bra. Må nok prøve å finne en Series X innen det kommer 😄 Nå forbinder jeg ofte CGI med "ikke gameplay" grafikk, så er det verdt å nevne at dette er in-game gameplay / grafikk satt i en cut-scene. Lenke til kommentar
Tharnis Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Det er jo ganske vanlig å gjøre. Trenger ikke starte på nytt hver gang. Dyrt og tidkrevende. Lenke til kommentar
The Horrorist Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Gledes tell starfield kommer,men synd gamer ikke laga artikkel på den råeste unveiln som va xbox series x mini fridgen som kommer rundt jule tider😁 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Blir dette et open world RPG i verdensrommet så skal de få alt jeg har av penger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå