Arodem Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 En trailer har antageligvis blitt lagt ut litt tidlig. Starfield slippes 11. november 2022 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 Traileren, siden artikkelen ikke inneholder den og Washington Post er kreft 2 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 Håper virkelig spillet får VR støtte! Jeg skulle jo tro det vil være tilfelle etter at de har portet både Skyrim og Fallout 4 til VR. Håper også på DLSS støtte slik at det blir mulig å kjøre det stabilt i VR og fortsatt se pent ut. 3 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 Tjaa. ble ikke veldig hyped. kanskje vi får se mer neste år 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 Whaaat "25 years in the making" ??? Lenke til kommentar
Iki Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 svenka skrev (42 minutter siden): Whaaat "25 years in the making" ??? Kjører vel fortsatt på samme engine de har brukt siden Morrowind? 4 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 MS er alt for opptatt med GP at de ikke bryr seg så mye om ny hardware lengre, så VR ting kan du se på andre steder. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Ok, ble bitte litt hyped av den traileren. Er i rikrig humør for den type ting om dagen. Men likevel... selv om det er neste utgave, bygger de videre på den forferdelige grafikkmotoren se altid har brukt 🙄 Lenke til kommentar
Tharnis Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Morrowind brukte Gamebryo, Skyrim, Fallout 4 og Fallout 76 brukte Creation Engine. Starfield blir det første spillet laget i Creation Engine 2. 4 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Ideen her treffer meg midt i blinken, men er ikke godt å si hvordan dette blir utifra denne teaseren, så får vente å se når ting blir spillbart. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Tharnis skrev (1 time siden): Morrowind brukte Gamebryo, Skyrim, Fallout 4 og Fallout 76 brukte Creation Engine. Starfield blir det første spillet laget i Creation Engine 2. Creation engine er bygget på gamebryo, regner med at creation engine 2 er bygget på eneren. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 (endret) Det høres sykt ut at de har oppgradert samme motor, men når man ser at også Rockstar har brukt samme motor siden 2006 gir det vel et håp om at alt er mulig. Det jeg er mest spent på er hvordan verden / AI interagerer rundt deg. Det har vært typisk vært veldig likt i ES serien og Fallout, og det blir skuffende om det ikke har fått en kraftig overhaling og er på minimum RDR2 nivå. Endret 14. juni 2021 av MrL Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Sånn er det vel med de fleste motorer. CryEngine 2 bygget på CryEngine 1 osv. Det er ikke sånn at man begynner på scratch for hvert spill. Med Starfield på slutten av 2022, så kommer vel ikke Elder Scrolls VI ut før i 2024? 1 1 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Desverre fortsatt over 1 år til det kommer 😥 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Tipper unreal engine er bygget på tidligere unreal engine og. Funker helt ok. 2 Lenke til kommentar
saywhat Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 (endret) 4 minutes ago, barezell said: Tipper unreal engine er bygget på tidligere unreal engine og. Funker helt ok. Jepp. Mener det blir litt feil å si at Unreal Engine 5 er en 23 år gammel grafikkmotor, eller i hvert fall å kristisere den for å være det. Endret 14. juni 2021 av saywhat 1 Lenke til kommentar
Lush Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Blir spennende å se hva gameplayet blir Angående spillmotoren, så er det faktisk mer risikabelt å lage ny, enn å ta i bruk en som er brukt før. Håper de har har utbedret feilene i første versjon, og det er mer sannsynlig når de tar i bruk en motor de kjenner. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 barezell skrev (18 minutter siden): Tipper unreal engine er bygget på tidligere unreal engine og. Funker helt ok. Selvfølgelig. Ingen som sier det er negativt. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Jeg syntes det er litt merkelig at det skal komme ut om litt over et år, og fremdeles så er det ikke noe fokus på hva spillet går ut på. Jeg er optimistisk fordi jeg vet at de folka kan levere når de vil, men jeg syntes traileren er litt "dime-a-dozen" i disse dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå