PaladinNO Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 (endret) Jeg har en eldre Corsair TX950 hvor viften har en gåent lager. Jeg åpnet nettopp PSU-en for å skifte viften og oppdaget et slags hvitt skum som ligger mellom 2 komponenter. Har ikke sett noe slikt før, så jeg lurer på hva det er for noe. Det ser ikke ut som noe som skal være der, og at PSU-en bør kaseres snarest, men jeg skulle gjerne hatt svar fra noen som vet sikkert. Endret 13. juni 2021 av PaladinNO Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 (endret) En form for lim som skal holde komponentene på plass så de ikke vibrerer løs. Eksempel: Saus: https://www.eevblog.com/forum/projects/so-many-types-of-glues-used-securing-electronic-components-is-it-necessary/ Endret 13. juni 2021 av sedsberg 2 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 13. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2021 sedsberg skrev (1 time siden): En form for lim som skal holde komponentene på plass så de ikke vibrerer løs. Mange takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå