Comma Chameleon Skrevet 25. juni 2023 Del Skrevet 25. juni 2023 tiavo skrev (9 timer siden): Er en plass hvor folk kommer i grupper, for å sette seg ned og arbeide som gruppe. Ingen kommer for å være sosial, men å jobbe med gruppen - selv om en gjerne er noe sosialt med ens egen gruppe. En kan bli øyeblikkelig bortvist, hvis en forstyrrer de andre gruppene. " § 4-8.Utestenging og bortvisning (1) En student kan bortvises med umiddelbar virkning hvis studenten forstyrrer undervisningen eller medstudenters arbeid.[...]." Det er for å være sosiale, enten det er faglig eller annet. Oftest jobber folk, men noen ganger er det kun skravling og prat om ikke-faglig tema. Den paragrafen der sitter veldig langt inne å ta i bruk på datatorget. Skal være veldig til sjenanse for at noen blir bortvist derfra. Så aldri det i mine 3 år der og jeg var daglig på torget. Verste jeg så var at noen fikk beskjed om å dempe lyden litt og så gikk alt fint. 1 Lenke til kommentar
Yuti Skrevet 1. juli 2023 Del Skrevet 1. juli 2023 Gategutt22 skrev (På 12.6.2021 den 16.38): https://www.oslomet.no/studier/tkd/informasjonsteknologi Hei! Kan noen bruke litt fritid til å lese dette studiet? Hva synes dere om kvalitet av Oslomet? Er det et bra sted for å studere? Man med profil fra Oslomet har muligheter til å få jobb i framtid? Takk Moderator: Splittet ut i fra denne tråden: Hei, hvordan er denne linjen? Det er mulig jeg kommer inn her hvis jeg ikke kommer inn på informatikk på UiO. Veit ikke om jeg misforstod, men er det mulighet for å bytte hvis man har gått 1 år informasjonsteknologi til 2 året på UiO programmering? Sikkert et dumt spørsmål men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå