Arodem Skrevet 12. juni 2021 Del Skrevet 12. juni 2021 Ubisoft skal spillmatisere Avatar. Se The Division-studioets nye spill: Avatar: Frontiers of Pandora Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 12. juni 2021 Del Skrevet 12. juni 2021 Veldig min kopp Te!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. juni 2021 Del Skrevet 12. juni 2021 Som vanlig er det cinematics og ikke faktisk gameplay.. Derp.. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 12. juni 2021 Del Skrevet 12. juni 2021 Ser interessant ut. Samme kan seiast om det kommande Hogwarts Legacy. Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 3 hours ago, mkri96 said: Er ikke Avatar litt 2009 Nja, holder de ikke på å lage en oppfølger nå da? Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 Lostfields skrev (3 timer siden): Nja, holder de ikke på å lage en oppfølger nå da? De skal lage fire oppfølgere! 😀 Avatar 2 (2022) Avatar 3 (2024) Avatar 4 (2026) Avatar 5 (2028) Det er bare å begynne å glede seg! Jeg håper at de kan fange stemningen og den atmosfæren som var i den første filmen. Jeg har troa på at dette blir veldig bra. Samtidig så haper jeg at de nye filmene kan gjøre som dn første; å drive frem innovasjon innen filmindustrien. 3 Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 Til dette med grafikken som det pekes på i tråden så er vel dette ren cgi..(?) også enig at dette i utganspunktet er passe. hva slags gameplay kan vi gjette på her? Litt horizon light, med mindre interessant combat, men kanskje kulere luftcombat? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 13. juni 2021 Del Skrevet 13. juni 2021 «Does that make Avatar the first announced new-gen-only third-party game? Or have I forgotten something?» Hva er greia med dette engelsker sitatet midt i artikkelen? Det gir uttrykk for at hele saken er direkte stjålet fra en engelskspråklig side. Stemmer det? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå