Blesten_i_vesten Skrevet 11. juni 2021 Del Skrevet 11. juni 2021 Har i det siste opplevd at jeg blir svimmel når jeg sitter. Prøvd å google det, men jeg kom ikke frem til noe vettugt. Det går fint å stå, eller reise seg opp. Hodepine følger gjerne med samtidig som jeg blir svimmel, og det gir seg med en gang jeg reiser meg opp. Hjelper også å ta noen dype åndedrag. Har vart i snart tre uker og merker at det har blitt verre de siste dagene. Noen som har vært borti noe slikt før? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. juni 2021 Del Skrevet 11. juni 2021 Krystallsyke? https://www.helsenorge.no/sykdom/svimmelhet-og-balanseforstyrrelser/krystallsyke/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 11. juni 2021 Del Skrevet 11. juni 2021 Ja, jeg opplevde det i 2016, sammen med smerte i et kne og hetebyger. Aldri hatt noe av det før. Noen ville sikkert sagt at det var overgangsalderen, men jeg har aldri trodd på at man skal bli syk bare av det. Etter noen måneder med disse symptomene så tipset en venninne meg om Medical Medium og Epstein Barr-viruset. Jeg skaffet den første boka hans, og begynte å følge rådene for viruset, og alt dette forsvant på kort tid. Også stivhet i ledd, vondt i en skulder, og sure oppstøt forsvant og ikke noe av dette har kommet tilbake. Så kan anbefale å sjekke det ut. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. juni 2021 Del Skrevet 12. juni 2021 Krystallsyke er nok veldig usannsynlig. Ville tatt en tur til legen og få målt blodtrykket og evt blodprøver. Er du stresset for tiden? Tror du at det kan være angstrelatert? Får du i deg nok væske gjennom dagen? Er du i passe mengde aktivitet, eller blir det mye stillesitting? Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 12. juni 2021 Del Skrevet 12. juni 2021 Det kan også være relatert til nakkeproblematikk. Bukende skiver og/eller overanstrengt støttemuskulatur kan utløse svimmelhet Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 24. juni 2021 Del Skrevet 24. juni 2021 Svimmelhet krever en grundig legeundersøkelse. Det er SÅ mange årsaker til dette, at om ikke du har superklassiske symptomer på en bestemt diagnose, så vil man ikke klare å google seg til det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå