ProphetSe7en Skrevet 10. juni 2021 Del Skrevet 10. juni 2021 Mye på reise i forbindelse med jobb til alle mulige bygder rundt om i landet vårt. Dette gjør det vanskelig å få til noen form for styrketrening, så er da ute etter en måte å løse dette på. Tenkte da at å bruke egen kroppsvekt kan være en bra måte å løse dette på, men hvilke øvelser som da gjelder og er det noen effekt i det? Noe enkelt utstyr jeg gå til anskaffelse av som jeg kan pakke med i baggen som gjør dette mer effektivt? Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 11. juni 2021 Del Skrevet 11. juni 2021 Det mest effektive uten å veie for mye vil jeg tro er strikker. Du får dem i ulike styrker og kan også korte dem inn noe for å gjøre det enda tyngre. Jeg har mest brukt dem til reabiliteringstrening men skulle ikke være noe problem å bruke de i øvelser som f.eks sidehev,y-hev,facepulls,armhevinger,flyes,roing,knebøy,beinspark,catslide(bakside lår),tåhev,varianter av biceps&triceps curl/press osv. For å nevne noen. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 19. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2021 Noen strikk du vil anbefale? Ser det finnes en drøss med ulike typer Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 Husker ikke hvilken type jeg brukte men ser de har kurante på xxl fra abilica og spri. Viktig at de er ganske brede og robuste så de ikke krøller seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå