Snatch Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Etter jeg fikk vankjøling på CPU,GPU og NB har jeg fått meg et lite problem, det kan virke som at skjermkortet (Sapphire 9700 pro AIW) ikke tåler å bli kjørt hardt, men om jeg åpner sidepanelet og setter en vifte til å blåse direkte på kortet så er det stabilt og fint, problemet er at jeg ikke vil ikke at sidepanelet skal stå oppe hele tiden, kan ikke sette inn en PCI systemkjøler heller siden GPU blokken tar 2xPCI slots, har prøvd å sette ramzinks på minnebrikkene på skjermkortet men det hjelper ikke uten luft, har også satt blokker på mosfettbrikkene noen som har en løsning eller en ide? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 lag hull i døren og sett en 80mm vifte over gpu. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Du har ikke sagt noe om hvilken type kabinett du har ? Løsningen er vel å sette inn ett par 80 / 120 mm vifter i kabinettet for å øke sirkulasjonen i kabinettet. Det er vel ikke annet å gjøre. Har selv planer om å sette inn en 120 mm i døren som blåser luft inn på skjermkort / cpu (har luftkjøling) Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 En välplacerad 40mm fläkt vid grafikkortet kan räcka. Den borde få plats bredvid vattenblocket. /Olle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå