oOF Skrevet 30. november 2022 Rapporter Del Skrevet 30. november 2022 kjetilkl skrev (3 timer siden): Helt sikkert - men hvem gidder å se på 2 min forklaring etterfulgt av 6 min banning uten mål og mening? Er ikke språkbruken jeg reagerer på men misbruket av seerens tid. Han burde brukt 12 minutter på edder og galle. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2022 Rapporter Del Skrevet 30. november 2022 oOF skrev (1 time siden): Han burde brukt 12 minutter på edder og galle. Tro meg, han har ikke vært nådig i kritikken av spillet hittil 😂 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. november 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2022 Tester ddr5 minnehastighet Oppløsning 3440x1440 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 30. november 2022 Rapporter Del Skrevet 30. november 2022 Spillet er virkelig på vei opp om dagen. Koser meg skikkelig. Anbefaler å prøve nå som det er gratis på steam, evt. via gamepass 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. desember 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2022 Testet min STEIN gamle 7980xe cpu i battlefield 2042.... 7980xe @ 4500 all core 4000 125GB/s 49ns quad channel ddr4 3090 stock ~1950mhz De 4 temperaturene unders er minnetemp. Cputest med 1920x1200 low settings Fristene å legge inn BF 2042 på serveren min også som er Threadripper 1950x 16 core 😅 Fps er mest mellom 210 og 260fps ! Helt latterlig bra ytelse i dette spillet med denne stein gamle cpuen! Snakk om eldes godt Testet såvidt Warzone 2 også, og i dette spillet så er det load på alle kjernene. Ser jammen ut som microsoft og noen utviklere har fått til cpuload i spill! Jammen med på tide Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 27. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2022 Når man i 90% av tilfellene blir drept av spillere i level 50 og lavere begynner man å undres, de har heller så godt som aldri noe bomskudd med sniper fra meget langt hold. Da slo det meg, det er vel sikkert Dice som har lagt inn en lav level boost for å holde på nye spillere. Litt irriterende er det å se en slik bossfant ligge midt på ei åpen slette bare for å bli plukket, men med middels sikteferdigheter blir det gjerne et par bom først, i retur får du en som hiver seg rundt og planter et perfekt plassert headshot tilbake. Da naturligvis i level 10 eller så, skulle dette være en level 100+ kan man garantere at han minst misser et par skudd før jeg ligger å hiver etter pusten. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2022 Aim assist på konsoll uansett level. 1 Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 27. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2022 (endret) @Beffa1 Prøv og slå av "cross play" og se om det endrer seg Er det mulig og jukse når en spiller på konsoll? Eks som aim bots, tag hack, silent shoes etc etc etc Endret 27. desember 2022 av baggiebridges Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 30. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2022 On 12/27/2022 at 6:13 PM, baggiebridges said: @Beffa1 Prøv og slå av "cross play" og se om det endrer seg Er det mulig og jukse når en spiller på konsoll? Eks som aim bots, tag hack, silent shoes etc etc etc Tok meg et par sekunder ekstra tid på å granske hvilke "noobs" som hadde slik eminent aim, og det er nok slik at mange vetaraner nå endelig har børstet støvet av kontoen sin, det forklarer både "smartness" og aim på de jeg har møtt. Hva gjelder juks så er nok det meste mulig dersom man på død og liv må, det er ikke mange jeg føler har jukset selv om det også har vært de jeg har hatt mine tvil om. De som 100% går inn fo rå ødelegge for alt og alle slik det har vært tidligere har jeg ikke sett, men at det finnes noen som har skrudd opp multiplier et knepp er det sikkert. Det finnes alltid de som ikke tåler å tape og må jukse for å unngå det, men det er vel ikke mye russere i BF lengre, de fleste der er vel sendt ut som kanonføde uten spesielle muligheter til juks Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 30. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2022 Har spilt en del BF1 og BF2042 i det siste og det er ikke manko på juksemakere, spesielt i tdm karta, nok verst i BF1. Nå du nevner Russere, har spill selskapene blitt pålagt restriksjoner mot Russland? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2022 (endret) Spilt en del bf2042 i season 2 og ganske mye nå i season 3. Veldig veldig lite sånne opplagte juksere i hvert fall. Endret 31. desember 2022 av barezell Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2022 En ting 2042 har klart å gjøre riktig er å ha en god anticheat. Jeg tror ikke jeg har møtt noen som jukser så langt i 2042. De andre spillene i serien er det verre med, BF1 og BFV er omtrent uspillbare pga juksere. 2 Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 31. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2022 Dere bør prøve 2042 TDM spesielt i helgene, flust med juksere. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2022 Hvis det faktisk stemmer så ser jeg ingen grunn til at jeg bør prøve det Hvordan juksere er det snakk om? Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 2. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2023 (endret) Hva slags juksing, vell har ikke sett de gode gamle Fly hack, Teleport, super jumps etc ellers er vel det meste tilstede. Hvorfor ikke prøve, ikke alle er like sensitive angående andre jukser, jo flere spillere som ikke jukser spiller TDM jo bedre er det. Prøvde i går og spille med "crossplay av" og spillet føltes mer responssivt. Og håndtere en del juksere bedre virker foreløpig noe enklere. Ikke så lenge siden det ikke var nok spillere som hadde "crossplay av" til at man alltid fant aktive kart. Foreløpige inntrykket er også at langt færre anklager andre for juks, selv om de er der. Endret 2. januar 2023 av baggiebridges Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2023 Prøvde BF2042 igjen før jul. Fortsatt et eneste stort søppelspill da de ikke har server browser og man blir kastet ut i et pissdårlig matchmaking-system hver gang. Helt latterlig. 1 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2023 Er jo håpløst å spille med crossplay av for det meste. Finner ikke en dritt av store Conquest servere pga. det lave antall spillere. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 2. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2023 Comma Chameleon skrev (4 timer siden): Prøvde BF2042 igjen før jul. Fortsatt et eneste stort søppelspill da de ikke har server browser og man blir kastet ut i et pissdårlig matchmaking-system hver gang. Helt latterlig. Match making er helt tragisk ja, men gameplay har virkelig blitt veldig ålreit. Lett å kose seg med 😊 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2023 Rush XL modusen i portal er veldig gøy. 1 Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 12. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2023 Har spilt i det siste med crossplay av og det har funger veldig bra. Men i dag var det nesten ikke befolket servere , og da gjerne med en høy prosent AI. Slo på Crossplay, og jukse problematikken ble mange doblet ad pc spillere. Var BFV nivå og totalt ødeleggende for spill opplevelsen. Nå som BF2042 har fått såpass mange pc spillere inn i spillet burde de ta vekk crossplay funksjonen. Vil mene den har utspilt sin rolle og gjør mer vondt en godt. I dag var det klart overtall med pc spillere i crossplay. Kan det være at anti cheat programmet i BF2042 har vanskeligere for og oppdage pc spillere som jukser med crossplay på?Samt en i av grunnene til de fleste pc spillere synes og foretrekke crossplay on? Vet ikke hvordan pc spillere som bruker kontroller, hva de registreres som i spillet(?) Mener spillet fremstår en del bedre når crossplay er slått av. Virker som crossplay fungerer bedre i Warzone 2.0 enn i BF. Men i WZ 2.0 kan en bare slå av crossplay om en bruker konsoll. Så ikke mulig og sjekke om det ville vært fordel med crossplay av for pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå