Gjest Slettet-404071 Skrevet 29. september 2021 Del Skrevet 29. september 2021 For de som ikke fikk med seg open beta-trailer: Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. september 2021 Forfatter Del Skrevet 30. september 2021 Anticheat: Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. september 2021 Del Skrevet 30. september 2021 Lover veldig godt! Ikke veldig mange hackere jeg har sett, men kjedelig når man møter på de. EAC har vært veldig bra i en del spill. Skikkelig hypet! Ser også ut til at de utvider betaen litt, fra 06-10. oktober. Blir ikke gjort mye annet enn jobb og BF de dagene 😛 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 7 hours ago, Comma Chameleon said: Ser også ut til at de utvider betaen litt, fra 06-10. oktober. Står fortsatt pre-load date 10. Nov hos meg... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 Betroz skrev (5 timer siden): Står fortsatt pre-load date 10. Nov hos meg... Det er vel fulle spillet. Betaen kan preloades fra 5. oktober. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Startet opp BFV i dag, etter ett laaangt opphold fra PC. Selvsagt en aimbot sniper fitte på andre laget 😛 160 kills på strak arm der. Mistet lysten til å spille med en gang. Godt DICE tar det på alvor nå, for i BFV har det vel ikke vært anticheat siden lansering Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 (endret) Fikk alvorlig lyst til å forhåndbestille dette nå. Har ikke spilt noe BF i særlig grad siden de 2 første titlene men digger spill som Hell Let Loose ol. Ingen god FPSer men man kan alltids bli bedre. I Hell Let Loose hadde jeg en av mine bedre spillopplevelser når jeg tilfeldigvis joinet en gruppe som var ganske drilla og strukturerte. Jeg var gunner i stridsvogn og vi hadde en helt epic roll. Endret 2. oktober 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 2. oktober 2021 Del Skrevet 2. oktober 2021 Gleder meg sykt mye til onsdag neste uke, 4 dager med beta🥰 Battlefield-blodfan siden BF2. @Theo343 HLL er det beste WW2 spillet som finnes der ute. Vi er en gjeng(30-49år) fra Norge som spiller fast hver fredagskveld, gi gjerne en lyd hvis du har lyst å krige med oss. 2 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 Skal teste ut betaen når den kommer. For å se om min RX 5600 XT klarer den fint i 1080p@60hz. Har ihvertfall god nok CPU denne gangen, Ryzen 7 3700X. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 Er det fortifications i noe form i 2042? Synes det var et knallkonsept i BFV. Forstår at det ikke kan bli likt som i et WW2-spill, men håper de har tatt med over noen ideer. Er det squad healing som i BFV? Også det var en knallsuksess jeg håper er med videre. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2021 1 hour ago, Snikpellik said: Er det fortifications i noe form i 2042? Synes det var et knallkonsept i BFV. Forstår at det ikke kan bli likt som i et WW2-spill, men håper de har tatt med over noen ideer. Er det squad healing som i BFV? Også det var en knallsuksess jeg håper er med videre. Ja en klasse kan bygge litt "fortification" Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 (endret) Nizzen skrev (11 minutter siden): Ja en klasse kan bygge litt "fortification" Nice. Har du noe mer details? Er det kun engineer-klassen? Er det fortifications som f.eks. vegger/sandsekker, eller f.eks. broer, tankstoppere og sånt? Har ikke fått fulgt med så mye som før. Endret 4. oktober 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 Comma Chameleon skrev (På 30.9.2021 den 23.50): Lover veldig godt! Ikke veldig mange hackere jeg har sett, men kjedelig når man møter på de. EAC har vært veldig bra i en del spill. Skikkelig hypet! Ser også ut til at de utvider betaen litt, fra 06-10. oktober. Blir ikke gjort mye annet enn jobb og BF de dagene 😛 BF5 har hackere i omtrent hver 5. runde, kan det virke som. Bra de gjør grep. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 (endret) 48 minutes ago, Øystein said: BF5 har hackere i omtrent hver 5. runde, kan det virke som. Bra de gjør grep. Både BF5 og BF1 har flere hackere nå enn tidligere. Flere ganger jeg har bare gått ut av serveren pga dette. Endret 4. oktober 2021 av Betroz Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 (endret) Øystein skrev (2 timer siden): BF5 har hackere i omtrent hver 5. runde, kan det virke som. Bra de gjør grep. Sikkert litt flere den siste tiden før bf2042 kommer, men personlig har jeg ikke møtt på mange nok til at det føles ille ut. Det mest plagsomme er faktisk de i flyene som går 60-1 eller noe. Mulig noen av de også jukser for å lettere se hvor folk er. Litt for treffsikre av og til. Gøy med beta snart da. Blir fantastisk med moderne setting og gunplay fra de nyere spillene. Endret 4. oktober 2021 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
bruker-540634 Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Noen som har fått forhåndsnedlastet betaen? Skulle være tilgjengelig i dag men den har ikke dukket opp i spillbiblioteket mitt... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Umulig å skjønne seg på hvor man finner slike ting i ea desktop 😂 leitet litt selv i dag tidlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 (endret) Du må inn på siden til spillet i origin, og trykke på "Try it first" eller hva det var. Og så legge den til biblioteket ditt. Man kommer ikke langt, blir møtt av en QR-kode. Men man kan fly litt rundt i spillmotoren ved å åpne console og velge : ui.drawenable false PostProcess.DofMethod DofMethod_None 😛 Endret 5. oktober 2021 av Mala Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. oktober 2021 Del Skrevet 5. oktober 2021 Er vel ikke før i morra kveld betaen åpnes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå