Beffa1 Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Has Battlefield 2042 Movement gone TOO FAR? - YouTube Dersom "sliding" ikke er nok så finnes det også en "Roger Rabbit" mode Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2022 1 hour ago, Beffa1 said: Has Battlefield 2042 Movement gone TOO FAR? - YouTube Dersom "sliding" ikke er nok så finnes det også en "Roger Rabbit" mode Er litt skill for å få det til, derfor synes jeg det er fint å ha der. Veldig få som bruker det, så ingen vits å fjerne det. De drepte jo sliding i BF1, noe som gjorde spillinga litt treigere, og mindre interessant for de litt mere "skilled" spillerene. Viktig å ha litt "skilled based features" for å gjøre spillet mere levedyktig og gøy. Min mening 2 Lenke til kommentar
Beffa1 Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 1 hour ago, Nizzen said: Er litt skill for å få det til, derfor synes jeg det er fint å ha der. Veldig få som bruker det, så ingen vits å fjerne det. De drepte jo sliding i BF1, noe som gjorde spillinga litt treigere, og mindre interessant for de litt mere "skilled" spillerene. Viktig å ha litt "skilled based features" for å gjøre spillet mere levedyktig og gøy. Min mening Helt enig, "skilled based features" er absolutt noe som bør være i spillet. Om man skulle være litt stygg kan man si at å fjerne ting der det knapt finnes noe å fjerne neppe gjør spillet bedre 😜 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 7 hours ago, Beffa1 said: Has Battlefield 2042 Movement gone TOO FAR? - YouTube Dersom "sliding" ikke er nok så finnes det også en "Roger Rabbit" mode Uff så dumt det der ser ut, helt greit å ha noe som krever skills i spillet men hvorfor skal det være så urealistisk. At man kan bunny jumpe over hele kartet blir for dumt da. 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2022 2 hours ago, Raul07 said: Uff så dumt det der ser ut, helt greit å ha noe som krever skills i spillet men hvorfor skal det være så urealistisk. At man kan bunny jumpe over hele kartet blir for dumt da. Battlefield skal ikkje være realistisk, det skal være gøy! En grunn for at jeg synes slowmo war simulatorer er gørr kjedelig... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Kan vel argumentere at litt finurlig bevegelse har vært en del av BF-serien i lange tider, dolphin diving i BF2 noen? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Nizzen skrev (51 minutter siden): Battlefield skal ikkje være realistisk, det skal være gøy! En grunn for at jeg synes slowmo war simulatorer er gørr kjedelig... Da antar jeg at du elsker Fortnite all den tid Battlefield-serien tidligere var alt det Battlefield 2042 ikke er. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2022 (endret) 5 minutes ago, Mr. President™ said: Da antar jeg at du elsker Fortnite all den tid Battlefield-serien tidligere var alt det Battlefield 2042 ikke er. nei. Du har bare sett på youtube ja...? Endret 12. januar 2022 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Nei, jeg har spilt selv. Hvorfor skulle du tro noe annet? Alle på YouTube har en agenda? 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2022 1 minute ago, Mr. President™ said: Nei, jeg har spilt selv. Hvorfor skulle du tro noe annet? Alle på YouTube har en agenda? Når du nevner Fortnite her, så sier det jo sitt... Ja jeg har spillt BF siden 1942 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Raul07 skrev (5 timer siden): Uff så dumt det der ser ut, helt greit å ha noe som krever skills i spillet men hvorfor skal det være så urealistisk. At man kan bunny jumpe over hele kartet blir for dumt da. Det burde ikke være mulig å sikte (ADS) mens man hopper spør du meg. Med en gang man hoppet, burde våpenet gå ned til "hoften". Hip-fire burde være mulig. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. januar 2022 Del Skrevet 12. januar 2022 Virker ganske naturlig for meg at denne hoppingen er bug og ikke en feature. Hadde det vært lagt til med vilje hadde de jo hypet det Selv om det har vært no dolphin dives og lignende tidligere så synes jeg ikke dette er noe som passer inn i BF og bør patches bort. Selv om BF aldri har vært simulator så er det langt fra Quake. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2022 3 minutes ago, barezell said: Virker ganske naturlig for meg at denne hoppingen er bug og ikke en feature. Hadde det vært lagt til med vilje hadde de jo hypet det Selv om det har vært no dolphin dives og lignende tidligere så synes jeg ikke dette er noe som passer inn i BF og bør patches bort. Selv om BF aldri har vært simulator så er det langt fra Quake. Noe må man jo gjøre for å komme frem tidsnok på de store banene 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 2 hours ago, Nizzen said: Noe må man jo gjøre for å komme frem tidsnok på de store banene Tenk om en hadde tredemølle kobla til gåing. Hadde jo blitt toppidrettsutøver etter noen timers spilling. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 (endret) Du veit man har levert søppel når tom. cheating community'et ikke lenger ønsker å "støtte" spillet ditt På en annen siden kan jo dette bety at det blir lite cheaters i tiden fremover lol! Går ikke god for kilden her da, men det var uansett morsom lesning på morrakvisten! Når det er sagt, er det noen "beste ytelse" driver for spillet? Jeg har ikke orket å oppdatere fra 496.84 driverene fra nvidia enda. Endret 13. januar 2022 av Mala 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 13. januar 2022 Del Skrevet 13. januar 2022 Et av de bf jeg har forventet mest av og fått minst ut av. Jeg varmet opp til dette med både bf3 og bf4, samt noe 5 og 1. Bortsett fra at jeg fikk gjenopplevd noen minner med 1942, bad company og bf3 i portal er 2042 et sammensurium av surr. Jeg kan fint spille bf3 og klare meg med det. På dette punktet hadde jeg vel 100 timer i de andre spillene, mens jeg har 12 timer totalt i bf2042... 1 1 Lenke til kommentar
baggiebridges Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 Den derre speed hoppinga burde de fjerne så fort som mulig, har selv ikke sett noe til det dog. Og det er absolutt ikke aktuelt og prøve dette engang. Vil tro nye spillere til spillet vil oppfatte dette som juksing. Ikke så lenge siden å utnytte bugs og feil i spillet ble sidestilt med juksing og dermed risiko for utestengelse av varierende lengde. Men nå er jeg en del eldre enn mange av dere, så det jeg mener er ikke så lenge siden er nok en evighet for en del av dere.😆 EA er generelt alt for slepphendte med juksemakerne, også de hinsides ekstremt opplagte. I BF2042 virker det som om det er et stort overtall av fjortiser oppførsel samt nybegynnere til gaming som spiller dette spillet. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2022 Del Skrevet 14. januar 2022 De har enda ikke fikset dette med at hovercrafts kan kjøre opp langs bygninger ? 😛 Såg dette i en kamp senest i går kveld, skal dog sies at det er sjelden jeg ser det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå