Mumriken Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 30 minutes ago, Betroz said: Derfor overklokker vi. Klarer ikke å få 12900k til å yte så dårlig om jeg prøvde engang 😆 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Synes spillet er rått jeg, heftige maps og bra grafikk liket friheten i klassene. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 PgUp skrev (11 minutter siden): Synes spillet er rått jeg, heftige maps og bra grafikk liket friheten i klassene. Grafikken synes jeg er litt så som så. Noen brett ser bra ut, mens andre er et blurry mess. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 TheKims skrev (Akkurat nå): Grafikken synes jeg er litt så som så. Noen brett ser bra ut, mens andre er et blurry mess. Har du skrudd av alt post-processing? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 PgUp skrev (Akkurat nå): Har du skrudd av alt post-processing? Jeg har prøvd forskjellige grafikkinnstillinger uten at jeg synes det hjalp noe. Det eneste som har hjulpet litt på er å øke sharpening i Nvidia kontrollpanel. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. november 2021 Forfatter Del Skrevet 20. november 2021 49 minutes ago, Mumriken said: Derfor overklokker vi. Klarer ikke å få 12900k til å yte så dårlig om jeg prøvde engang 😆 Ser knapt under 150fps i 1080p, så hva de driver med lurer jeg på 😆 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 TheKims skrev (29 minutter siden): Jeg har prøvd forskjellige grafikkinnstillinger uten at jeg synes det hjalp noe. Det eneste som har hjulpet litt på er å øke sharpening i Nvidia kontrollpanel. Lurt å skru av alt av motion blur osv. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 4 minutes ago, Nizzen said: Ser knapt under 150fps i 1080p, så hva de driver med lurer jeg på 😆 Øk den til 1440p i samme slengen 😛 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 TheKims skrev (36 minutter siden): Jeg har prøvd forskjellige grafikkinnstillinger uten at jeg synes det hjalp noe. Det eneste som har hjulpet litt på er å øke sharpening i Nvidia kontrollpanel. Synes det hjalp å sette dlss til quality. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 (endret) Hører at Dice har overgått seg selv igjen på detaljer og fysikk i verdenen. Synd de ikke lager et survival, builder, explore, conquer type spill. Både SP/Coop og MMO med PVE og PVP. Også litt synd at de bruker så mye energi på detaljer som de fleste FPSere bryr seg null om. Feels like wasted talent. Come to the other side Dice. We will appreciate you more. Valheim 2.0 laget i samarbeid med Dice *drool*. Endret 20. november 2021 av Theo343 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. november 2021 Forfatter Del Skrevet 20. november 2021 38 minutes ago, Mumriken said: Øk den til 1440p i samme slengen 😛 Sitter enda på bencheriggen 1080p og 360hz 😂 Kommer til å spille på 3440x1440 ja Lenke til kommentar
FortvilaFaenskap Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Skjønner ikke helt greia med folk som sier de har topp end pcer, men likevell sier de får uspillbar fps. har 5900x med 6900xt og har mellom 120-160 fps ultra (anti alaising på low siden jeg føler den ikke gjør noe) og 1440 dupper kun under 100 om jeg aktiverer raytracing i følge det jeg har lest skal 3080/ti og 3090 være bedre. Hmm hadde problemer med massiv cpu spikes da før patchen, og sliter heller med at pcen tar av i menyen og under loading av baner. Har sett opptill 3000fps 😕 Tør ikke å gå afk med BF2042 menyen aktiv Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 LVL 60. Tier 1 mastery 43 med Angel så langt😅 Koser meg med BF, mye moro. 1 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 2 hours ago, FortvilaFaenskap said: Skjønner ikke helt greia med folk som sier de har topp end pcer, men likevell sier de får uspillbar fps Noobs har alltid problemer 😜 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 14 hours ago, Mumriken said: Noobs har alltid problemer 😜 Vet ikke om du kødder eller ei. Men det utrykket der kan du spare deg for. Er ekstremt mange som sliter med crashes og performance i 2042. Å kalle folk noobs når man er fullt klar over at dette er et jævla dårlig optimalisert spill med mer bugs og dritt enn Cyberpunk så er det unødvendig. 7 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. november 2021 Forfatter Del Skrevet 21. november 2021 7 minutes ago, Raul07 said: Vet ikke om du kødder eller ei. Men det utrykket der kan du spare deg for. Er ekstremt mange som sliter med crashes og performance i 2042. Å kalle folk noobs når man er fullt klar over at dette er et jævla dårlig optimalisert spill med mer bugs og dritt enn Cyberpunk så er det unødvendig. Ytelsen er nå KUN dårlig med dårlug hardware/ elendig minne. Det er fakta Bugs er det nok av, fps også Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 (endret) Nizzen skrev (9 minutter siden): Ytelsen er nå KUN dårlig med dårlug hardware/ elendig minne. Det er fakta Ganske teit holdning det. Selv med topp-spec er det fortsatt skuffende ytelse. Og ytelsen skal alltid stå i kontekst med hardware. Her er ytelsen dårlig uansett hardware, i forhold til hva det burde vært. BFV og tidligere spiller mye bedre. BF2042 har dårligere grafikk og fysikk OG yter dårligere Endret 21. november 2021 av Comma Chameleon 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. november 2021 Forfatter Del Skrevet 21. november 2021 (endret) 12 minutes ago, Comma Chameleon said: Ganske teit holdning det. Selv med topp-spec er det fortsatt skuffende ytelse. Og ytelsen skal alltid stå i kontekst med hardware. Her er ytelsen dårlig uansett hardware, i forhold til hva det burde vært. BFV og tidligere spiller mye bedre. BF2042 har dårligere grafikk og fysikk OG yter dårligere Får vel 50fps mindre enn BFV, men alikevel 180-230fps.... Banene og antall spillere er vesentlig forskjell, så er ytelsen dårlig da? For å få litt referanse, så kan du jo fortelle fps'en din og post hardware spesifikasjoner. Hvilken oppløsning og settings du bruker Slik kan vi jo finne ut av om det er noe galt en plass. Mange har jo ikkje satt på DX 12 i configfila, dermed mister man plutselig 40fps i 1080p.... Endret 21. november 2021 av Nizzen Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Nizzen skrev (16 minutter siden): Mange har jo ikkje satt på DX 12 i configfila Spillet er kun DX12, så det skal ikke ha noe å si. Skal se om jeg får kjørt noe loggig av fps og stabiliteten litt senere. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. november 2021 Del Skrevet 21. november 2021 Nizzen skrev (10 minutter siden): Ytelsen er nå KUN dårlig med dårlug hardware/ elendig minne. Det er fakta Bugs er det nok av, fps også Skjønner ikke hvordan du kan forsvare den elendige ytelsen det er i dette spillet. Det hjelper ikke om man får 150+fps når man har dropp helt nede i 60-70fps, og dette er med PCer i 30-40 000kr klassen. BF2042 er rett og slett en elendig konsollport. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå