Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. november 2021 Del Skrevet 14. november 2021 Betroz skrev (12 minutter siden): Jeg må si at karta i spillet blir litt vel store for min spiller stil. Greit for dem som liker å kjøre rundt i tanks eller fly rundt i helikopter mesteparten av tiden, men jeg liker best å løpe rundt. Så min spiller stil passer da dårlig til Conquest Large i 2042. Kanskje custom oppsett i Portal kommer til å bli mer min greie (ikke testa det enda). Andre som tenker det samme? Helt enig, syns ikke en økning av 128 spillere har tilføyet noe positivt til spillet. En dobling av spillere hjelper lite når kartene er 4 ganger større. Tomme kart og dårlig ytelse... Foretrekker Breakthrough, men det kan være et clusterfuck av dimensjoner på enkelte kart. Portal ser ut til å ha blitt bedre over helgen, nå er i det minste ikke 99% av serverne xp farms. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. november 2021 Del Skrevet 14. november 2021 Betroz skrev (23 minutter siden): Jeg må si at karta i spillet blir litt vel store for min spiller stil. Greit for dem som liker å kjøre rundt i tanks eller fly rundt i helikopter mesteparten av tiden, men jeg liker best å løpe rundt. Så min spiller stil passer da dårlig til Conquest Large i 2042. Kanskje custom oppsett i Portal kommer til å bli mer min greie (ikke testa det enda). Andre som tenker det samme? Veldig enig. Jeg klarer til en viss grad kose meg med store kart uansett. Finner bare de hotspottene med mest action og er stort sett der hele rundene, men det føles litt unødvendig med de svære kartene. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 14. november 2021 Del Skrevet 14. november 2021 10 hours ago, barezell said: Dette og masse mer er jo egentlig ikke lansering problemer sådann heller. Det er jo ting som er blitt glemt eller gitt faen i som til slutt gir en dårligere totalpakke. Veldig rart å ta steg tilbake i gameplay. Kunne like godt linket denne. Imo er ikke alle mangler helt rettferdige, men sjokkerende mye på lista som burde vært i spillet eller vært bedre. Å fy flate så mye som ikke er i spillet som burde være det, dette er jo faktisk en helt syk liste... Gudene vite hva som har skjedd i utviklingen her men dette kan jo ikke være riktig? De må jo ha visst Dice at dette ikke ville bli tatt godt i mot. Kan ikke skjønne hva de har tenkt på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Meh, denne helga her som skulle bli brukt til BF ble rett og slett ikke noe av 😛 Holdt med en håndfull timer på fredagen i grunn. Helt utrolig hvor uferdig og kjipt dette spillet her føles. 2 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Det sykeste jeg ser er at det forsatt er noen som forsvare denne releasen med nebb og klør. Tror de fleste som klager om ikke alle er mest triste fordi man så frem til dette spillet. Bare det med at alt de har fjernet og ikke tatt med. Det er sikkert 50+ ting som mangler både små og store. Mens man knapt har lagt til noe nytt. Rett og slett uakseptabelt. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Merker at jeg ikke bryr meg så mye, men koser meg når jeg spiller - har ikke behov for å forsvare noe egentlig altså.... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 1 minute ago, kjetilkl said: Merker at jeg ikke bryr meg så mye, men koser meg når jeg spiller - har ikke behov for å forsvare noe egentlig altså.... Det er selvsagt bra men om det er bra for spill industrien at folk ikke bryr seg er jeg mer usikker på. Hva tror du hadde skjedd hvis alle hadde sagt det du skriver her? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Den lista er jo knapt til å tro. Synes det alltid er veldig spesielt at de ikke viderefører det som er elsket og bra med tidligere BF og forrige spill i serien. Jeg kommer nok til å ha det artig bare fordi det er BF, men tror jeg står litt i fare for å ikke spille dette noe særlig om det er så ille som den lista tilsier lenge. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 (endret) 29 minutes ago, Raul07 said: Det er selvsagt bra men om det er bra for spill industrien at folk ikke bryr seg er jeg mer usikker på. Hva tror du hadde skjedd hvis alle hadde sagt det du skriver her? Det har vel mer med at de tingene folk mener mangler ikke er et stort savn for meg - Bugs er selvsagt en annen ting, men det er vi jo vant til er litt kaos i begynnelsen. Jeg synes forøvrig det burde ha videreført Battlelog-systemet, som jeg synes fungerte meget bra, og hadde vært superenkelt for de å bygge videre på og utvide. Endret 15. november 2021 av kjetilkl Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Forstår ikkje hvordan folk kan kose seg med et spill der hit reg rett og slett ikkje virker. Er vell folk som ikkje er vandt med å treffe, da vil det vil ikkje ha noe å si, så det er jo fint. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 (endret) Noiz skrev (2 minutter siden): Forstår ikkje hvordan folk kan kose seg med et spill der hit reg rett og slett ikkje virker. Er vell folk som ikkje er vandt med å treffe, da vil det vil ikkje ha noe å si, så det er jo fint. Jeg har opplevd det samme. Kjedelig at det er så mye feil, så er veldig spent på hva de klare å fikse med day 1 patchen som kommer den 19 nov. Endret 15. november 2021 av Heradon Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. november 2021 Forfatter Del Skrevet 15. november 2021 10 minutes ago, Noiz said: Forstår ikkje hvordan folk kan kose seg med et spill der hit reg rett og slett ikkje virker. Er vell folk som ikkje er vandt med å treffe, da vil det vil ikkje ha noe å si, så det er jo fint. Hitreg er på noen servere rar, og andre virker det ok. Enders og Baranox killer jo som bare det, så veldig ille er det ikkje Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Noiz skrev (4 minutter siden): Forstår ikkje hvordan folk kan kose seg med et spill der hit reg rett og slett ikkje virker. Er vell folk som ikkje er vandt med å treffe, da vil det vil ikkje ha noe å si, så det er jo fint. Er vel heller det at folk har null stats å måle seg selv på, og dermed ikke blir like bevisst på det? Ting føles absolutt ikke helt bra enn så lenge, men så er jeg også veldig rusten, så får gi det litt mer tid. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 (endret) 28 minutes ago, Nizzen said: Hitreg er på noen servere rar, og andre virker det ok. Enders og Baranox killer jo som bare det, så veldig ille er det ikkje Spar meg... På nåværende tidspunkt orker jeg ikke flere folk som skal bortforklare dette spillets udugeligheter Endret 15. november 2021 av Raul07 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. november 2021 Forfatter Del Skrevet 15. november 2021 (endret) 27 minutes ago, Raul07 said: Spar meg... På nåværende tidspunkt orker jeg ikke flere folk som skal bortforklare dette spillets udugeligheter Spar meg.... orker ikkje flere folk som kommenterer spillet som knapt har spillt det Du spiller vel med 30fps ogs... Noobs har jo som du vet alltid mere problemer enn andre. 🤗 Endret 15. november 2021 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 11 minutes ago, Nizzen said: Spar meg.... orker ikkje flere folk som kommenterer spillet som knapt har spillt det Du spiller vel med 30fps ogs... Noobs har jo som du vet alltid mere problemer enn andre. 🤗 Nå får du gi deg? Har spilt i 25 timer og har 120 fps om det gjør meg kvalifisert til å gi min mening om spillet... 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. november 2021 Forfatter Del Skrevet 15. november 2021 7 minutes ago, Raul07 said: Nå får du gi deg? Har spilt i 25 timer og har 120 fps om det gjør meg kvalifisert til å gi min mening om spillet... Level 50 du da Lenke til kommentar
thyes Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Etter å ha skumma gjennom et par poster på de siste sidene her, så er jeg litt letta for at jeg ikke gikk for gold edition. Når det er sagt, så gleder jeg meg som en unge til fredagen, bugs eller ei! Spesielt til å se de gode, gamle mapsene fra BF 1942 i ny drakt! Portal er det jeg ser mest fram til med dette spillet. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. november 2021 Del Skrevet 15. november 2021 Just now, Nizzen said: Level 50 du da Hva har det med saken å gjøre? Fin hersketeknikk å slenge ut noob til alle som ikke liker spillet eller har problemer. 8 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå