Gå til innhold

Battlefield 2042 PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  Raul07 skrev (På 11.11.2021 den 20.20):

Kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke bare tok en måned med EA play Pro foran å kjøpe Ultimate edition. 

Ekspander  

Jeg gjorde dette faktisk. Fikk jo en kode til spillet med en nvme jeg bestilte også forsåvidt, men ingen tidlig tilgang med den 😛  Ble blank kansellering etter den grusomme betaen for min del. 

Lenke til kommentar
  Quakecry skrev (På 11.11.2021 den 20.21):

Var det jeg kjøpte. Ingen tvil om at jeg sikkert blir å like godt Portal.. Men disse spesialistene og ting spillet mangler som har vært i alle BF spill før og ikke minst er i FPS spill er latterlig. 

Ekspander  

Jeg tror faktisk jeg bare gjør det samme. Så kjøper jeg det heller senere når det er full release, 1-2 år...

Edit: Kan vel bli problemer å refunde siden jeg "kjøpte" spillet for et par måneder siden. Steam har vel en regel på at det er maks 14 dagers refund frist fra man kjøper det.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar
  Raul07 skrev (På 11.11.2021 den 20.25):

Jeg tror faktisk jeg bare gjør det samme. Så kjøper jeg det heller senere når det er full release, 1-2 år...

Edit: Kan vel bli problemer å refunde siden jeg "kjøpte" spillet for et par måneder siden. Steam har vel en regel på at det er maks 14 dagers refund frist fra man kjøper det.

Ekspander  

Neida. Bare du har spilt under to timer får du refunda. Tar jo tid når det blir godkjent før du får penger på konto, eller på steam om du velger det, men bedre å teste det ut med ea pro. 

Lenke til kommentar

https://mp1st.com/news/battlefield-2042-known-issues-ahead-of-launch-listed

Battlefield 2042 Known Issues Ahead of Launch Listed

Vis skjult innhold
Endret av Mala
Lenke til kommentar
  IT-Henrik skrev (På 11.11.2021 den 20.17):

Vel, forhåndsbestilling er mye av grunnen til at uferdige spill har blitt en bransjestandard. 

Ekspander  

Vel - alternativet hadde jo vært at vi hadde fått spillene mye senere og "ferdig" - vil da heller ha noe som fungerer bra og vi kan kose oss med nå enn å vente til det er "ferdig" selv om det ofte blir litt kaos første mnd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
  kjetilkl skrev (På 12.11.2021 den 9.26):

Vel - alternativet hadde jo vært at vi hadde fått spillene mye senere og "ferdig" - vil da heller ha noe som fungerer bra og vi kan kose oss med nå enn å vente til det er "ferdig" selv om det ofte blir litt kaos første mnd.

Ekspander  

Mye senere enn hva? Du forstår at det blir relativt?
Nå er det om å gjøre å annonsere en slippdato tidligst mulig for å samtidig åpne for forhåndsbestillinger. 
Uten forhåndsbestillinger, så hadde spillene blitt annonsert nærerer når utvikleren mente spillet var "ferdig", du hadde mao. ikke merket at det var noe senere, du har tross alt ingen tidligere dato å sammenligne med.

Når man forhåndsbestiller et spill, så forteller man utvikleren at den eneste forventningen du har til produktet, er at det blir sluppet nær den annonserte datoen. Tilstanden på produktet, den bryr du deg ikke om.
Det syns jeg blir reflektert godt i at de tidligere i år kun utsatte lanseringen med en måneden.

Men nå er ikke BF2042 den verste synderen jeg har sett i forhold for tidlig lansering, så jeg tar ikke denne diskusjonen noe videre i denne tråden.

Lenke til kommentar
  IT-Henrik skrev (På 12.11.2021 den 10.08):

Mye senere enn hva? Du forstår at det blir relativt?
Nå er det om å gjøre å annonsere en slippdato tidligst mulig for å samtidig åpne for forhåndsbestillinger. 
Uten forhåndsbestillinger, så hadde spillene blitt annonsert nærerer når utvikleren mente spillet var "ferdig", du hadde mao. ikke merket at det var noe senere, du har tross alt ingen tidligere dato å sammenligne med.

Ekspander  

Mja - det kommer jo helt an på - vi forventer jo å få nye BF/COD spill i oktober/november ;)

Jeg vil nå heller ha noe som ikke er perfekt 1-3 mnd tidligere - så lenge spillet faktisk virker - uansett om jeg hadde visst om det eller ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Fått testet litt i "lunsjen", jeg har 1080TI og 8700k.
1080p:
Low - 110 fps
Medium - 100 fps
High - 90 fps

1440p:
Low - 90 fps

Ikke vanvittige tall akkurat, må nesten være bortimot den tyngeste spillet jeg har kjørt på denne hardwaren (mulig RDR2 var verre).
Mulig det blir bedre når den offsielle driveren kommer.

Viktigst av alt var at med den testingen jeg har gjort så langt, så var FPS'en stabil, og jeg hadde 0 stutters (med HT påslått).
Er mest opptatt av stabil høy framerate, så blir vel å spille med 1080p og medium.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...