Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Var en del nyttig info i Battlefield Briefing som kom i går, som iallefall var nytt for meg. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Bestilt, elska BF1, prøvde hardt å like BF V. Håper at de anerkjenner community og får til leigeservere med rettigheter tidligere slik det er insentiv for å prøve å bygge opp noe. Absolutt lovende, håper å få spille med flere av dere 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. juni 2021 Del Skrevet 17. juni 2021 Må man forhåndsbestille for å få Beta tilgang eller holder det om man har EA Play? Man fikk vel Alpha/Beta tilgang med EA Play og BFV om jeg ikke husker feil. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 Ryktes om at Hazard Zone er noe lignende EFT, etter den siste informasjonen som har kommet om modusen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 9 minutes ago, barezell said: EFT? Escape From Tarkov. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 Escape from tarkov / hunt showdown / the division (pvp zone). Tror absolutt det kan fungere i battlefield. Spennende Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2021 (endret) Endret 19. juni 2021 av Nizzen Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 Comma Chameleon skrev (7 timer siden): Escape from tarkov / hunt showdown / the division (pvp zone). Tror absolutt det kan fungere i battlefield. Spennende bare spilt division av disse. Vil det si en PVP sone med PVE opplegg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 barezell skrev (3 timer siden): bare spilt division av disse. Vil det si en PVP sone med PVE opplegg? Har og kun spilt Division av de 3. Stonemountain forklarer ganske greit på 3,5 minutt. EFT har alltid vært litt vel hardcore for min smak, og lootingen virker ut til å ta fryktelig mye tid på alle måter(både å lære seg og av selve spilletiden). Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 EFT virker rått, men vet ikke om jeg blir å takle frustrasjonen ved at det er så realistisk. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 21. juni 2021 Del Skrevet 21. juni 2021 https://mp1st.com/news/battlefield-2042-dice-says-just-making-maps-bigger-wont-work-game-uses-clustering-for-objectives Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 21. juni 2021 Del Skrevet 21. juni 2021 Dette har vi da som spillere visst lenge - Clustering = Clusterfuck 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. juli 2021 Del Skrevet 14. juli 2021 Blir bare mer og mer gira hver gang de slipper ny info om spillet. Her legger de virkelig opp til et kanonbra spill. Eneste jeg håper de justerer på er at feks tornado og liknende ikke kommer hver kamp. Mister litt av betydningen hvis det ikke er litt tilfeldig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. juli 2021 Del Skrevet 15. juli 2021 Comma Chameleon skrev (17 timer siden): Blir bare mer og mer gira hver gang de slipper ny info om spillet. Her legger de virkelig opp til et kanonbra spill. Eneste jeg håper de justerer på er at feks tornado og liknende ikke kommer hver kamp. Mister litt av betydningen hvis det ikke er litt tilfeldig Mente å ha lest at det ikke skjedde hver gang, men finner det ikke igjen nå. Tror eksempelet så ble brukt var raketten på kartet "Orbital", som både kunne bli skutt opp, eksplodere og ikke gjør noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. juli 2021 Del Skrevet 15. juli 2021 Jeg venter nok en stund med å kjøpe dette spillet etter alt tullet som har vært de siste årene med BF5.. Er så dritt lei måten EA har drevet på med det spillet at jeg ikke stoler på de et sekund. Dette med at de går over til 128 spillere synes jeg er unødvendig. Skulle heller hatt et spill som hadde 64 spillere etter min mening. Battlefield har aldri vært arma og jeg har aldri ønsket meg Battlefield: Arma. \ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. juli 2021 Del Skrevet 15. juli 2021 IT-Henrik skrev (17 minutter siden): Mente å ha lest at det ikke skjedde hver gang, men finner det ikke igjen nå. Tror eksempelet så ble brukt var raketten på kartet "Orbital", som både kunne bli skutt opp, eksplodere og ikke gjør noe. Det med raketten har ulike ting som skjer ja, det stemmer. Mener dog at den tornado kommer hver gang, og at ikke alle er happen med det. Litt variasjon hadde vært perfekt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. juli 2021 Del Skrevet 15. juli 2021 Omnia vincit amor skrev (53 minutter siden): Jeg venter nok en stund med å kjøpe dette spillet etter alt tullet som har vært de siste årene med BF5.. Er så dritt lei måten EA har drevet på med det spillet at jeg ikke stoler på de et sekund. Dette med at de går over til 128 spillere synes jeg er unødvendig. Skulle heller hatt et spill som hadde 64 spillere etter min mening. Battlefield har aldri vært arma og jeg har aldri ønsket meg Battlefield: Arma. \ De har snakket om remake av eldre kart og de vil mest sannsynlig kun være 64 spillere. De største kartene vil nok være 128 spillere og det tror jeg også de trenger. Det er ikke akkurat noe gøy å springe rundt i 10 minutter uten å se en eneste fiende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå