ReaveЯ Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Det med at det er turrets man kan sette opp samt robot hund kunne de kanskje spart seg for.. Litt for likt cod noen aspekter ja. Kunne nok klart seg uten grappling hook og Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 3 minutes ago, Theo343 said: Jeg har ikke testet ennå men synes det er synd hvis BF har mistet særegenheten og prøver å gjøre det samme som CoD. Nei, om det prøver å være cod så feiler det miserabelt.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2021 1 hour ago, Mala said: Slidingen var i BFV også, og den fungerte bedre der. Nå er det litt mer redbull COD-style på det hele. Sliding i Battlefield 1 også. Har folk dårlig husk? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Sliter med at jeg plutselig mister input til spillet. Altså jeg går framover og plutselig stopper den å respondere og det jeg gjorde sist holdes inne. Ikke på min ende det er feil. Noen ide til fix? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 48 minutes ago, Theo343 said: Jeg har ikke testet ennå men synes det er synd hvis BF har mistet særegenheten og prøver å gjøre det samme som CoD. Cod gjør jo faktisk våpen animasjoner og følelse bedre nå. I hvert fall modern warfare 2019. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Har ikke testet selv men ser at enkelte rapporterer at å skur av SMT på AMD samme som Hyperthreading på Intel hjelper. https://www.computerbase.de/forum/threads/bf2042-windows-11-erfahrungen.2045676/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Nizzen skrev (58 minutter siden): Sliding i Battlefield 1 også. Har folk dårlig husk? Det har du helt rett i, den husker jeg faktisk ikke åssen føltes eller var Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Jeg synes sliding var mye bedre gjennomført i 2042. I BFV kunne man slide opp trapper og bakker. Det ble litt for mye av det gode føler jeg og hører kanskje mere hjemme i spill som Apex. De kunne kanskje ha satt en cooldown på sliding sånn at man ikke kan spamme det. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 (endret) Comma Chameleon skrev (58 minutter siden): Sliter med at jeg plutselig mister input til spillet. Altså jeg går framover og plutselig stopper den å respondere og det jeg gjorde sist holdes inne. Ikke på min ende det er feil. Noen ide til fix? Går ikke an å spille når det er slik. Det kan vare i alt fra 10 til 30 sekunder. Gang på gang på gang. Prøvd å restarte, passe på at ingen andre apper kjører, fjernet overlay, prøvd med controller, prøvd uten controller. Skjer uansett. Aldri opplevd slikt i et spill før. Hadde et game tidligere i dag der det ikke skjedde en eneste gang. Rask pc, raskt internett. Ingen problemer i noen andre apper eller spill. Det er vanskelig for meg å forstå hvordan de kan ta et fungerende spill og så lage noe som fungerer så dårlig som det her. Har de kastet 100% av kildekoden til BFV og startet på nytt? Hvordan er det mulig å ha så mye problemer når BFV fungerte så bra til slutt? Må være noen skikkelige amatører som jobber der. Endret 6. oktober 2021 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Må huske at BFV var fundamentalt ødelagt i bunn, er vi heldige støtter den nye spillkoden Dobbel XP weekends 😛 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Tror jeg har spilt 500 timer med BFV og visste ikke at man kunne slide i det spillet😅 Fikk prøvd en ny runde nå og nå fløt spillet plutselig kjempefint igjen. PS5. 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Synes de kjører risikospill med å ha så mye mangler på betaen og problemer generelt. Virker som ganske mange folk kansellerer pre order osv pga betaen ikke lever opp til høye forventningene. Jeg velger å ha troa på sluttproduktet, siden jeg har elska bf serien siden bf 1942. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Jeg blir nok å kansellere min for å sende et signal om at dette er for dårlig. Og så blir jeg å kjøpe det når de har fikset ting 1 Lenke til kommentar
bruker-540634 Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Ja dette er den mest uferdige betaen jeg har spilt av battlefield serien, men har trua på at det blir bra til slutt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2021 3 minutes ago, Comma Chameleon said: Jeg blir nok å kansellere min for å sende et signal om at dette er for dårlig. Og så blir jeg å kjøpe det når de har fikset ting Yeah right 😂 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Nizzen skrev (1 minutt siden): Yeah right 😂 Hvorfor ikke? Jeg brukte over et år før jeg kjøpte BFV. Jeg gleder meg til å spille BF2042 når det faktisk fungerer. Jeg tipper denne launchen blir å ligne på BF4. Tok lang tid før de fikset ting der. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2021 1 minute ago, Comma Chameleon said: Hvorfor ikke? Jeg brukte over et år før jeg kjøpte BFV. Jeg gleder meg til å spille BF2042 når det faktisk fungerer. Jeg tipper denne launchen blir å ligne på BF4. Tok lang tid før de fikset ting der. Tok laaaang tid med battlefield 2 også 😅 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 (endret) Sikkert ikke alle som er enige, men BFV ble etterhvert et meget bra spill etter min mening. Hadde egentlig håpet de skulle videreføre mer av det gode derfra til 2042, som for eksempel fortifications og squad call inns. Savner også de gamle klassene. Det største problemet jeg har er tempoet, og grapple hook osv. Føler fiender bare kan dukke opp bak eller hvor som helst hele tiden, til tross for svært map. Det er liksom aldri noen "front" men veldig uoversiktlig. Jeg er også helt elendig i dette spillet tydeligvis. Får ikke til særlig mye kills og som infanteri sjeldent mer enn 3 før jeg dauer. Selv om jeg har spilt utrolig mye Battlefield før, så føles dette veldig annerledes på mange måter. Endret 6. oktober 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
oOF Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Så litt på Twitch og det så ikke ut som det spillet jeg håpet det skulle være. Kjøp er satt på vent for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå