sveibuen Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 (endret) Fruen har Macbook pro earlie 2015 og en iPhone 11. Jeg har kjøpt onedrive for backup å kunne laste opp video og bilder. Dette fungerer ikke på Mac-en eller iPhonen. Gjør som beskrevet, har appen åpen på iPhonen uten at det skjer noe. Mac-en så står onedrive som den appen som Mac-en skal sikkerhetskopiering etc til. Fruen får heller ikke overført fra bilder til onedrive, hun må ta det fra dokumenter for å kunne overføre til onedrive. Hva er galt? Må hun bytte fra Mac til PC? Endret 7. juni 2021 av sveibuen Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 sveibuen skrev (1 time siden): Fruen har Macbook pro earlie 2015 og en iPhone 11. Jeg har kjøpt onedrive for backup å kunne laste opp video og bilder. Dette fungerer ikke på Mac-en eller iPhonen. Jeg vet ikke om dette er noe til hjelp: Lagre bilder og videoer automatisk med OneDrive på iOS - Støtte for Office (microsoft.com) Synkronisere filer med OneDrive på Mac OS X - Støtte for Office (microsoft.com) 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 (endret) sveibuen skrev (2 timer siden): Hva er galt? Må hun bytte fra Mac til PC? Er ikke akkurat så lett å si for oss basert på en så generell feilmelding. En ting er sikkert, det skal fungere vanligvis. Sjekk linkene over og ring Microsoft hvis det ikke hjelper. Endret 7. juni 2021 av Nimrad 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. juni 2021 Del Skrevet 9. juni 2021 Se om OneDrive-appen har tilgang til kamerarullen/bildebiblioteket på telefonen. Og et spørsmål bare fordi jeg er nysgjerrig: hvis hun bruker både Mac og iPhone, hvorfor ikke ta backup med iCloud? Det er innebygget i begge enhetene og fungerer bedre enn tredjepartsløsninger som OneDrive. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2021 Runar skrev (På 9.6.2021 den 10.39): Se om OneDrive-appen har tilgang til kamerarullen/bildebiblioteket på telefonen. Og et spørsmål bare fordi jeg er nysgjerrig: hvis hun bruker både Mac og iPhone, hvorfor ikke ta backup med iCloud? Det er innebygget i begge enhetene og fungerer bedre enn tredjepartsløsninger som OneDrive. Grunnen til at vi vil bruke onedrive er pga jeg har det på pcen og telefonen min(android) å har betalt for familieabonnement! 1TB lagring pr bruker å office til alle. Hva tenker du ang tilgang? Jeg er helt noob på mac, har aldri satt meg inn i mac/iphone. men prøver å hjelpe fruen. ang iphone så står det at man skal la appen stå åpen, å bildene skal da dukke opp, men det skjer ikke å får opp feilmeding som i første post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå