PoleCat Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Synes nesten din side var penere enn den du refererte til, den var _utrolig_ rotete. Var det noen som spurte? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 http://home.online.no/~sohelges/ se litt på denne, jente side med lyd og snø usj fler: http://www.ankilg.cjb.net http://www.home.no/anneruth/index.htm Fant ikke de beste men.... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Hmm... det er såpass liten margin mellom rotete og ikke rotete? Hmm... btw så er ene prosjektet mitt og få droppet tables fra kodene mine men er usikker paa hvordan det gøres men har sett andre spørre om det samme rundt om her så det er vel bare og sette seg ned og studere litt... Men oppfatta jeg det som om folk synst headeren min hadde for stor skrift eller var det noe på selve siden? Skriftstørrelsen jeg bruker er 8px og mindre enn det blir vertfall vanskelig for meg og lese... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 http://home.online.no/~sohelges/ se litt på denne, jente side med lyd og snø usj fler: http://www.ankilg.cjb.net http://www.home.no/anneruth/index.htm Fant ikke de beste men.... Ja okei da er jeg med her... den foerste der er av den typen jeg får vondt i hodet av.... og jeg har btw ikke lyd på denne PCen her... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Men oppfatta jeg det som om folk synst headeren min hadde for stor skrift eller var det noe på selve siden? Skriftstørrelsen jeg bruker er 8px og mindre enn det blir vertfall vanskelig for meg og lese... 8px oppfattes den iallefall ikke som her. Den er samme størrelse som det du leser nåh. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hmm... btw så er ene prosjektet mitt og få droppet tables fra kodene mine men er usikker paa hvordan det gøres men har sett andre spørre om det samme rundt om her så det er vel bare og sette seg ned og studere litt... Aah... Det klinger som musikk i mine ører... To sider som er fine å gå ut ifra: http://www.csszengarden.com/ http://glish.com/css Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Var bra dette! Men det er et par ting jeg la merke til: - Teksten var for stor, ihvertfall etter min mening. - vanskelig, eller veldig knotete å lese når øæå er byttet ut med oe, ae, og aa, men det skulle du jo fikse - Hvis du ser nøye etter så er det en ramme rundt blomstene du har brukt, untatt den i banneren. - I footeren kan du jo ha med copyright tekst? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Oooookei... her har vi en tabbe fra min side. For folk som bruker IE saa er tekst stoerellsen feil... maa vere noe kroell med css filen eller noe slikt... ikke jeg vet... men det skal se og bli rettet opp i. Gosj, jeg maa lere meg til og sjekke alt i begge nettleserene... tenker ikke paa at enkelte ting som funker lokalt noedvendigvis ikke funker naar det er lastet opp... Vanligvis bruker jeg Opera og der ser siden ut som den skal... Beklager den bommerten her... *fixe* Edit: La merke til det.. eh.. en mente med ramme rundt de blomstene. Det er og en feil som kommer i IE... hvorfor det mon tro? Endret 7. januar 2004 av CreatureCanis Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Da var det ikke øynene mine det var noe galt med da! Jeg kunne ikke fatte og begripe hvorfor folk klaget så fælt på stor skrift.. Sjelden at ting er slik de skal i Opera og ikke slik de skal i IE, erfaringen min tilsier at det som oftest er motsatt.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Fin side igrunn, rein og oversiktlig Er ikkje så veldig glad i grått though... Banneren går det an å gjøre noke bedre ut av! Stå på! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Da var det ikke øynene mine det var noe galt med da! Jeg kunne ikke fatte og begripe hvorfor folk klaget så fælt på stor skrift.. Sjelden at ting er slik de skal i Opera og ikke slik de skal i IE, erfaringen min tilsier at det som oftest er motsatt.. IE følger ikkje alltid W3C sine definisjoner på alle elementer, i motsetning til Opera. Berre til en opplysning Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 IE følger ikkje alltid W3C sine definisjoner på alle elementer, i motsetning til Opera. Berre til en opplysning Problemet er at jeg har inntrykk av at de fleste utviklere kun tester på IE. SkandiaBanken er jo et skrekk-eksempel, jeg har mast på de i et halvt år nå uten å møte noe annet enn veggen. De jobber visstnok sammen med Opera for å løse problemene, men det får jo være makan til lang tid det skal ta og.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Alle proffe utviklere _bør_ skrive sidene sine etter w3c standarder, og ikkje etter IE. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Problemet er at jeg har inntrykk av at de fleste utviklere kun tester på IE. SkandiaBanken er jo et skrekk-eksempel, jeg har mast på de i et halvt år nå uten å møte noe annet enn veggen. De jobber visstnok sammen med Opera for å løse problemene, men det får jo være makan til lang tid det skal ta og.. Jeg klarer meg med Opera og Skandiabanken... Det er nok greit litt mindre brukervennlig enn med IE, men jeg gidder ikke åpne IE hver gang jeg skal sjekke saldoen, så det går... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Naa har jeg sittet her og kokkeluret en stund... hva synst folk om dette oppsettet? Kansje en annen farge paa hovedsiden? Og de som bruker IE... vet noen assen jeg kan fixe saa at den hoeyre menyen kommer helt oppi headeren? Og btw saa skal headeren mekkes paa... ser helt fael ut i IE den og... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Naa har jeg sittet her og kokkeluret en stund...hva synst folk om dette oppsettet? Kansje en annen farge paa hovedsiden? Og de som bruker IE... vet noen assen jeg kan fixe saa at den hoeyre menyen kommer helt oppi headeren? Og btw saa skal headeren mekkes paa... ser helt fael ut i IE den og... [KJØNNSDISKRIMINERENDE] Du er imponerende til å være fersk OG jente! - pent oppsett. ganske standard, but I like it - pittelitt fargeforskjell mellom header-bgen og bg'en på innholdleft - litt kjedelig font i header - liten "bug" pga mellomrom mellom header og innholdright - dum reklame Ellers, som sagt, überbra til å være jente! [/KJØNNSDISKRIMINERENDE] EDIT: Anne's Design er ladies work. Endret 7. januar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg klarer meg med Opera og Skandiabanken... Det er nok greit litt mindre brukervennlig enn med IE, men jeg gidder ikke åpne IE hver gang jeg skal sjekke saldoen, så det går... Jeg får logget inn og sjekket saldo, men menyene fungerer normalt ikke så jeg kan ikke få opp kontoutskrift osv. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 - pittelitt fargeforskjell mellom header-bgen og bg'en på innholdleft.... - liten "bug" pga mellomrom mellom header og innholdright - dum reklame Fargeforskjellen og mellomrommet oppstaar foroeverig bare i IE og ikke i Opera... Ja reklamen er dum men det der er bare rot plassen min paa nettet og den ferdige siden kommer til og befinne seg paa en reklamefri server... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Ja reklamen er dum men det der er bare rot plassen min paa nettet og den ferdige siden kommer til og befinne seg paa en reklamefri server... Jeg er ikke dum selv om jeg er mann. Jeg skjønte da det. EDIT: 1100 poster! Endret 7. januar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Hehe... jaja, men maa jo bare si det fordet om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå