Gå til innhold

Min lille sak...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grei og ryddig..

- Skrifta er for stor, vertfall på pollen.

- Noen ganger bruker du 'so', andre ganger 'ø'. Vertfall på besøkende.. Litt unødvendig å ha Besøkende to ganger i setningen Besøkende: 30 Besøkende.. :ermm:

Som tjcombo var inne på; om du er jente er det godkjent.. ;)

Lenke til kommentar

Ja det met besokende er jeg klar over... og jo det ser kansje litt dumt ut med ø og oe om en annen men... jeg bruker engelsk tastatur og oppsett hjemme saa de ø'ne som er kommet inn de er der pga MOS filene og det der... skal see og faa ordna opp i det... naa er jeg paa skolen og har æøå men jeg er blitt sa vant med aa pg oe at jeg skriver det litt for automatisk... :blush:

Lenke til kommentar

Synes da den så fin ut. Skriften var da ikke for stor etter min mening. Synes verken den var mindre eller større enn skrift pleier å være på forskjellige sider.. Dessuten var det ikke noe tull med den når jeg så på den i Opera og det teller jo alltid i positiv retning. Innholdet kommer vel etterhvert vil jeg tro..

Lenke til kommentar

Jeg synes det var ok med store bokstaver på forsiden, siden den inneholder så lite tekst. Siden var helt fin, selv om den kanskje er litt enkel. Savner kanskje litt mer innhold, men det er jo bare til å legge til etter hvert. Dersom du er ei jente får du godkjent av meg....hehe. Det trengs bare et tall under "besøkende" og "hvem er online", som noen sa her.

Og bare for å pirke litt:

Det skrives "an", ikke "ann"......(går det an?)

Og "hvem er online" savner et spørsmålstegn.

*gleder seg til å lage hjemmeside selv*

Endret av stine__
Lenke til kommentar
Ja det met besokende er jeg klar over... og jo det ser kansje litt dumt ut med ø og oe om en annen men... jeg bruker engelsk tastatur og oppsett hjemme saa de ø'ne som er kommet inn de er der pga MOS filene og det der... skal see og faa ordna opp i det... naa er jeg paa skolen og har æøå men jeg er blitt sa vant med aa pg oe at jeg skriver det litt for automatisk... :blush:

Det er ikke noe problem å ha to tastaturoppsett. Dette ordnes i kontrollpanel, og du kan bytte mellom oppsettene med alt + shift

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...