Harald Brombach (digi.no) Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Apple skal gjøre Facetime tilgjengelig i Android og Windows Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 La oss håpe det kommer egne apper utover. Det gjør saken så mye enklere å forholde seg til ... Lenke til kommentar
3FKY9EYR Skrevet 9. juni 2021 Del Skrevet 9. juni 2021 Ja web app høres ut som en dårlig ide. Høres ut som om Apple har satt en sommerstudent på jobben. Apple har vel interesse av det skal virke bedre på iPhone og brett enn på Android. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 11. juni 2021 Del Skrevet 11. juni 2021 På en annen side skjønner jeg at Apple brått kan svette litt oppover når de står ovenfor utfordringen med potensielt 1 mrd nye brukere som kan logge seg på FaceTime gratis 😬👍 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 11. juni 2021 Del Skrevet 11. juni 2021 Med web-app så betyr vel det at brukarar som ikkje har apple-produkt enten må være den som starter samtalen eller som blir med i samtalen via invitasjonslink? Eg har litt vanskelegheiter med å forstå kvifor ein ikkje vil ha eigen app for Android og Windows, har ikkje apple interesse av å skaffe seg monopol på videochat? Facetime har ein stor andel aktive brukarar ettersom det for dei fleste iPhone og iPad eigarar er veldig enkelt å ta i bruk, og Androidbrukarar er vande med å laste ned eigne appar for slik funksjonalitet så om ein Androidbrukar laster ned Facetimeappen, Google Duo, Messenger eller anna app speler nok mindre rolle. Så om Facetime hadde utvikla Android- og Windowsapp så er eg ganske sikker på at Facetime hadde dominert markedet. Mangelen på ein universal funksjonalitet for videosamtalar er det som gjer at vi i dag har så mange ulike appar og tenester og som igjen gjer at videosamtalar ikkje er så utbredt som det kunne våre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå