knutby Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hva synes dere om dette kobinettet? Har i den siste tiden brukt penger på å få kabinettet til å se s å harry ut som mulig (Xaser2) men nå fikk jeg lyst til å bytte til noe med mere stil.. Noen som har dette og åssen erstøyen på det? http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Du har bare linket til microplexs hovedside nå. Klipp og lim inn den direktelinken som står på samme siden som du fant kabinettet ditt. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Det var da drit da.. Nytt forsøk: Nå er microplex nede... Skal hive opp en link så fort den er oppe:D Hvis noen lurer så er det det lian li som koster 2800kr med hjul og støydemping sølvfarge Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Denne du tenker på? iså fall Lian Li er jo kjent for å være en av de beste leverandørene innen kabinetter da, og den modellen der er jo bare HELT sinnsykt pen... Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har så sykt lyst på det kabinettet. Jeg har ikke hørt annet enn skryt om det, så det nok kvalitet ja. Det er helt sikkert stille også. Lyddemping og gymmilister, det oser kvalitet Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har så sykt lyst på det kabinettet. Jeg har ikke hørt annet enn skryt om det, så det nok kvalitet ja. Det er helt sikkert stille også. Lyddemping og gymmilister, det oser kvalitet synsk? har sykt lyst på det kabinettet der jeg også, så stilrent og pen, nesten, (NESTEN) slik at men slipper og modde det til og med ... Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har så sykt lyst på det kabinettet. Jeg har ikke hørt annet enn skryt om det, så det nok kvalitet ja. Det er helt sikkert stille også. Lyddemping og gymmilister, det oser kvalitet synsk? har sykt lyst på det kabinettet der jeg også, så stilrent og pen, nesten, (NESTEN) slik at men slipper og modde det til og med ... Ja, kunne ikke blitt mer enig. Det er nydelig, men det kan alltids pyntes på. Må gi det et litt personlig preg. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 joa, men et kabinett til nesten 3.000kr synes jeg blir litt for mye, så å modde det hadde vel blitt aktuelt, men hadde vært yderst forsiktig Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Det var det kobinettet ja. Er dyrt men det driter jeg i :mgreen: Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har ikke hatt det så veit ikke hvor brukervennlig det er, men jeg synes ikke det er verdt nesten 3k. Er strålende fornøyd med I&S kabinettet mitt, som er mye billigere:) Lenke til kommentar
knutby Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Du vet, vi som driter penger driter også i prisen Lenke til kommentar
findon Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hva med denne, funker den på støydemp etc? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6070B Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hva med denne, funker den på støydemp etc?http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6070B Har det kabinettet der og er kjempefornøy Lenke til kommentar
findon Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 all right! Skal kjøpe meg en av dem :-) Vet du om en kraftig PSU som ikke bråker? Jeg vurderer noe fra Fortron/Source foreløpig, 400W Lenke til kommentar
benlen Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Har selv PC6070B som er det samme som det du tenker på bare mindre. Har en MIST 360W (F/S med stillere vifte) passiv skjermkort kjøler og amd 3200 med cool & quiet på. Da kan jeg love deg at det ikke kommer mye lyd, faktisk så synes jeg skjermene mine bråker mer! Har en Digital doc 5+ som setter igang vifter nor det blir for varmt og da hører jeg selvføgelig mer støy. Vurderer å bytte ut kabinett viftene.... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 drømme kabinettet mitt jo... så pent. :drool: Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 drømme kabinettet mitt jo... så pent. :drool: Å jeg skal kjøpe og ikke du:D:D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå