Redaksjonen. Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Amazon vil samle nabolaget ditt i ett felles nettverk Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Jeg skjønner tanken bak, men jeg kan ikke fatte at det gikk forbi alle ledd i en utviklingsprosess og endte med å bli en ting. I disse dager med fokus på sikkerhet så er det også nærliggende å tro at produktet muligens også vil slaktes til et nivå der det blir vanskelig å få solgt så det er jo ikke bare sikkerhet direkte som gjør dette snodig. 2 Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Eier ingen Amazon produkter, så dette er helt problemfritt 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 (endret) 3 hours ago, Lars Fosdal said: Eier ingen Amazon produkter, så dette er helt problemfritt Og når de kommer med slikt som dette, kommer jo alle med et snev av forståelse for IT-sikkerhet til å skygge unna totalt. Forhåpentligvis. Endret 7. juni 2021 av Ratleto 1 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Så overskriften. Fikk flashbacks til ‘Smarthomes’ og defaultet til ‘Neitakk’. Personlig foretrekker jeg å skjule SSID, deaktivere ‘Delt-windows-over- nettverk-for-å-innstallere-hurtigere’ og ymse mange andre ting. -Hvorfor? -Fordi jeg giddder ikke å ha en tilfeldig banan som ligger og pinger ruteren for å sjekke om de kan hakke den. -Ja, det gir meg litt mas å koble ting til, ved manuellt å opprette en enhet i nettverket, -Det Amazon ønsker, i mitt hode, er å registrere de ‘sorte’ nettverk, som mitt eget. -Hvorfor kan jeg ikke uttale meg om, men det er den veien det går. Det er noe dritt å være linket med ‘alle, alltid’. 😡 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå