Svendsen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Som forventa i grunn... Men de "strekene/barene" som går ut p siden var vel ikke like vellykka?... Personlig likte jeg det ikke... kanskje en eller to hadde funka... dessuten er vel ikke den nederste helt på linje.... der hoved siden begynner kan man og se et hvit skille.... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 sorry mac, kodinga er ikke av meg jeg tok meg av design del i dette prosjektet. Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Point proven Neida, siden var lekker den. ingenting å klage på Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Point proven Neida, siden var lekker den. ingenting å klage på må si at jeg ikke er 100% fornøyd med programmerings delen, men jeg kan ikke begynne å klage på programmereren når jeg vet at han er bedre enn meg på den delen, men han skulle hatt litt design spirit også i seg, da hadde det blitt smooth Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ikke annet å si enn; GOOSEBUMPS!!! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Very knaskens indeed! Det eneste som ødela bittelitt var bildene. De brøt litt med det ellers stilrene designet, men det er vel neppe noe å gjøre med. Eneste måtte være at de fikk en liten touch av grunnfargen din, og at bildet ble slik de er nå med en mouseover, men det blir sikkert for mye arbeid, og det ser ut som du har lagt ned nok arbeid allerede. Jeg får, som PoleCat, gåsehomper når jeg ser den. Terningkast 5 Endret 2. februar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Sorry mac, ikke noe jeg kan gjøre med de delene dere har nevt, jeg er ferdig med jobben min så idyll folket tar over herfra. Men noe kan alltid fikses, skal sende dem mail! For de som er fornøyd med design delen kan også bestille layout fra http://www.itpronet.org peeeeesouth! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 For de som er fornøyd med design delen kan også bestille layout fra http://www.itpronet.org tjcombo goes commercial... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 "chatten" funker ikke godt nok.. om man refresher etter å ha sagt noe, resender den info. Trenger en redirect-funksjon (i følge cfenzo) Ellers er det en bug eller to på "info"-siden, blandt annet draes den hvite linja under høyttalerene ut til venstre side og mister kontakten med resten, lager et "hull" Bør vel fikses. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg digger arbeidene dine tjcombo! Du er kongen! Men allikevel, jeg synes egentlig fishen for en stund tilbake var penere en HTML-versjonen. Men særdeles bra! Favoritt-status! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) et par ting.. (I tillegg til det HalTan videresendte fra meg..) - Bakgrunnen var jo NESTEN grei nok.. (GRID!!!!) Til venstre er den nesten bra, men til høyre for siden ser den ikke bra ut.. passer ikke inn.. Vill fada grid'en nedover.. hvis du skjønner hva jeg mener... (ser nesten ut som om bakgrunnen ble hasetarbeid, a la "siden skal opp NUH og vi har ingen bakgrunn..." ) - Et par sprekker her og der i designet.. tåler designet dynamisk innhold? f.eks. hvis noen skriver en laang nyhet? (bare lurer.. ) - Liker heller ikke helt hvordan sia ender på hver side.. altså.. overgangen mellom side og bakgrunn.. tror den hadde blitt MYE fetere om den var fade'a over istedet for den lyse "borderen" som er der nå... (men det er jo ikke opp til meg.. ) That's my critics.. ikke ta det ille opp, men var bare ting jeg la merke til som kunne forbedres... Btw.. bakgrunnen var det første jeg la merke til, og som gjorde helhets-inntrykket "a bit worse" enn det kunne vært.. Btw2.. bildene funker ikke.. (å trykke på altså.. finnes ikke på serveren sier den..) btw3.. edit> noe av kritikken gjelder vel designet, og/eller implenteringen av kode... btw4.. *kosa tjcombo* (selv om du er en konkurrent.. ) peace out... *fly, fly, flyyyy awaaay* Endret 2. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Føler jeg er litt seint ute med å si dette, men det der var meget snasent! Et lite off-topic friendly advice ang. Phoenix ITproNet: Engelsken på den siden ligner ikke grisen. Den eller de som står for teksten på den siden bør ta seg et kveldskurs i engelsk eller overlate jobben til andre. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Et lite off-topic friendly advice ang. Phoenix ITproNet: Engelsken på den siden ligner ikke grisen. Den eller de som står for teksten på den siden bør ta seg et kveldskurs i engelsk eller overlate jobben til andre. Tanken har slått meg ja... Og nei, et utkast er IKKE et "outcast". Endret 2. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
epsil Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Og nei, et utakst er IKKE et "outcast". Outline, derimot … Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 yes folkens, jeg skal huske på dette til neste layout. Takk for replyene Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Driiiiiiit fet side!! Sier luxus så det holder. Drit i de som sier at det ikke ligner på en side for et diskotek. Samme det vel? Siden ser drit bra ut, og det er det som tells! Keep it up, det der var drit bra! Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 Driiiiiiit fet side!!Sier luxus så det holder. Drit i de som sier at det ikke ligner på en side for et diskotek. Samme det vel? Siden ser drit bra ut, og det er det som tells! Keep it up, det der var drit bra! w000t! Det var da som søren. Ok ok, men neste gang så skal layoutsene være IMPRESSIVE for alle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå