torbjornen Skrevet 5. juni 2021 Del Skrevet 5. juni 2021 Eg har eit problem som har irritert meg mange gonger, nemleg at det er tilsynelatande umogeleg å få vekk sitatboksar o.l. ved redigering av foruminnlegg. Dette i Opera 63.x for Android 10. Når eg brukar PC har eg ikkje dette problemet. Er det noko eg overser, eller er einaste løysing å skifte nettlesar eller å logge inn via PC? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. juni 2021 Del Skrevet 5. juni 2021 (endret) Test Jeg bruker PC og Firefox og får heller ikke fjernet en sitatboks når jeg redigerer uten å trykke Ctrl+a og fjerne alt. Får flyttet på den, men ingen mulighet for å fjerne selve sitatboksen uten overnevnte metode. Edit: Refererer til kommentaren under, funket å bruke backspace knappen. Føler meg fint dum nå Endret 5. juni 2021 av Melonskall Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 5. juni 2021 Del Skrevet 5. juni 2021 Jeg bruker bare backspace til å slette sitatbokser osv, funker fint på PC og telefon. 1 1 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 7. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2021 (endret) Hos meg fjernar den tasten innhaldet i sitatboksen, men sjølve sitatboksen blir ståande att. Eg får kanskje prøve i ein annan nettlesar. Endret 7. juni 2021 av torbjornen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå