Con Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg har dette kabinettet. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dør med glassvindu til dette? Gidder ikke lage hull selv for den døren jeg har er så stygg og full i riper/bulker... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 tror ikke det går an å kjøpe ferdig glassdør til det kabinettet.. men du kan jo søke litt rundt omkring, men er ganske sikker på at det ikke eksisterer.. Du kan jo ta en "makeover" på den du har med ev. windowkit fra microplex.. Lenke til kommentar
Con Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Tenkt litt på det.... Men er noen dumme riller på døren som er i veien!! Skulle hatt en dør uten de... Går ikke an å få fatt i en dør som passer fra et annet kabinett da? Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 hvis du skal lage vindu selv så passer du bare på at det blir vindu over rillene da! Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 har montert vindu i ett slikt kabinett. brukte da list, og det gikk fint. alternativt kan du montere vinduet med lim (sikaflex, superfix osv). da lager du bare vinduet så stort at rillene blir innenfor kanten på vinduet. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Ikke legg penger i det fæle skranglekabinettet. No offence, men spar heller pengene til image & shapetec eller.no Umuli å få på døra når man har vindu i q-tec. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg hadde AKKURAT samme kabinettet. Å sette vindu inn der var intet problem, skjærte bort alle rillene og festet plexi.(selvfølgelig hjemmelaget). Skal du ha noe som passer akkurat bør du nok sette inn selv.(heldig hvis du finner noe sett som dekker rillene 100%) : kanskje sidedøren til en q-tec transparent light passer? Offtopic/200 inlegg. Lenke til kommentar
Con Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2004 Hva anbefaler dere å bruke da?? List eller sikaflex/lim...?? Har allerede skjært hull nå, så det er forseint å snu... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 jeg har satt inn et vindu med sikaflex.. (bare på gøy) sikaflex sitter som et skudd.. post noen bilder av modden da... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Du finner plexiglass og lister på 3dfxcool og microplex. de har kit også som skal inneholde det nødvendige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå