RaymondK Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Hei! Matebooken har blitt litt tullete i det siste. Når man åpner lokket vises Huawei logoen uten at den starter å laste. For å få den til å laste må man gjøre en "hard restart" med strømknappen. Kan det være noe som har kilt seg i hvilemodus instilligene? Blir jeg nødt å formatere hele maskinen? Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 6. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2021 Har dessverre ballet på seg med flere symptomer. Musen slutter plutselig å virke. Hjelper ikke å koble til ekstern mus. Får blåskjerm med "Power state failure". Prøvde en system restore, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
MKap Skrevet 6. juni 2021 Del Skrevet 6. juni 2021 Hadde reklamert, dette høyrest ut som problem med hardware. Hadde eit symptom som likna litt på det du skildrar i fyrste post på ein laptop ein gong i tida. Det endte med ny vare etter 2 reparasjonsforsøk der maskina kom tilbake med same problem. Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 6. juni 2021 Del Skrevet 6. juni 2021 Får du den i gang i det hele tatt? Hva med å gi den et par timer ladning før oppstart? Ellers noe info, vet ikke hvor relevant den er. https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-performance-winpc/help-with-blue-screen-driver-power-state-failure/3a7427d5-8965-47d4-858d-b34601496f65 Har 3 slike Huewei PC'er som er nesten like. X'en er vel den bitte lille på bare 1 kilo, tror jeg. Alle 3 fungerer bra, men jeg har jo ikke rukket å bruke dem så mye. Lenke til kommentar
RaymondK Skrevet 14. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2021 Sikkert fine tips det der! Har nå endret strøminnstillingene slik som det ble anbefalt i den tråden. Har fra før av av fjernet noen sketchye drivere som uansett ikke var i bruk. Ser ut som det fikset blåskjerm problemet! Hvis den nå kan begynne å boote normalt igjen.... Min har vel vært i daglig bruk i snart 3 år nå! Lang tid for en windows PC... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå