baroiic Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 (endret) Hei. Tenker å bytte mobilabonnement og lurer litt hva hva dere selv bruker og anbefaler. Evt er fornøyd med og ikke. Har i dag Telia. Tenkte å få samlet meg selv, frua og jentungen på samme operatør. Bruker vel sånn middels meg data. Endret 4. juni 2021 av baroiic Lenke til kommentar
kUaMooMoo Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 3 hours ago, baroiic said: Hei. Tenker å bytte mobilabonnement og lurer litt hva hva dere selv bruker og anbefaler. Evt er fornøyd med og ikke. Har i dag Telia. Tenkte å få samlet meg selv, frua og jentungen på samme operatør. Bruker vel sånn middels meg data. Har Telia og er meget fornøyd. Har hatt Telenor i mange år og byttet i fjor. Har god pris på abo til meg og konen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. juni 2021 Del Skrevet 6. juni 2021 (endret) Jeg ville gått for hovedabonnement med to datasim (ICE eller Chilimobil). For de to med datasim ville jeg valgt Skymobil eller tilsvarende med så lav datapakke som mulig siden man bare vil bruke disse abonnementene for tale, sms og mms. Endret 6. juni 2021 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå