arne22 Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Dette var en ganske snodig konstruksjon. Var ikke klar over at den fantes. Her er linken til Trainor: https://www.trainor.no/cms/Forum/Forskrifter-og-normer-DSB/Forskjell-paa-TT-og-230v-TN Hvis den vedlagte tegningen viser hvordan man kobler seg inn på bilens elektriske anlegg (eventuelt kabelen ut til bilen) da henger jo det hele sammen. Har foreløpig ikke funnet denne typen elektrisk nett beskrevet i NEK:400:2018, men vil forsøke å kikke etter en slik beskrivelse. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Det er vel model S/X? Model 3 kan kobles L1-L2, L2-L3, L3-L1? Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Nei, jeg tror ikke det stemmer. Jeg slo opp i denne store kloke-boken og på side 8 så står det vel at man kobler opp mot to av bilens faseledere og N. https://www.tesla.com/sites/default/files/pdfs/wall-connector-eu/tesla-32a-wall-connector-installation-manual-no-NO-v1.pdf 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå