eClux Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Noen som vet om it24.no er den samme gjengen som pcmax.no pcmax.no er jo konkurs, eller? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ser ikke ut som det er det.. er værtfall forskjellige eiere. Men kan jo aldri si noe sikkert. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Noen som vet om it24.no er den samme gjengen som pcmax.no pcmax.no er jo konkurs, eller? Det er de samme. Lenke til kommentar
eClux Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Er du sikker på det? Lenke til kommentar
intercool Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Ser veldig ut som det da, det er vel ikke mange andre som selger ECS 551 som barebone. Virker frytelig likt. Men på pcmax.no står det at pcmax.no er nede grunnet bytte av server.. Lenke til kommentar
eClux Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 De sier de bytter server fordi dem er konkurs tro jeg. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Er du sikker på det? Ja. Det vil si.. jeg vet at han (Gunnar Midtsund) som drev PCMAX jobber der. Det er vel heller ikke helt ulogisk at han fortsetter innen samme bransjen Dessverre gikk PC MAX på en smell og det var synd. Har handlet der flere ganger før og det var en god butikk (om du spør meg da). Lenke til kommentar
eClux Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Da er det garantert den samme gjengen..... Det var litt dumt egentlig, for den gjengen har gått konkurs mange ganger tidligere. Blir veldig dumt om jeg kjøper et produkt der og de går konkurs igjen, mister garanti og alt da! De svarer ikke på mail engang, når jeg spør om det er den samme gjengen som drev pcmax.no, det tyder på at de ikke er så stolt over det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå