Amund121 Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Jeg har en Audi a4 2008 modell. Det minker litt a/c gass på den så måtte fylle på nå etter vinteren. Men nå vil ikke kompressoren gå på. Det virket font ifjord. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Om kompressoren ikke går på kan det tyde på at det er fritt for gass. Sjekk feilkoder på bilen, bruker å stå der om den har detektert at det er tomt. Lenke til kommentar
Amund121 Skrevet 4. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2021 Har nettop fylt på gass så det er i orden, ingen feilkoder heller. Har sjekket det også Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Har du selv fylt på? Eller er det gjort på et verksted med korrekt utstyr? Lenke til kommentar
Amund121 Skrevet 4. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2021 En jeg kjenner som hadde med seg mobilt utstyr fra jobben sin Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Er mange komponenter som skal virke i sammen på ac-anlegget. Det enkleste er å sjekke om det er 12v signal inn på kompressoren når ac er påskrudd i bilen. Det kan også være feil på trykkføler eller viftestyring. Lenke til kommentar
Amund121 Skrevet 4. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2021 Målte 9,6 volt inn på kompressoren Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Da er sannsynligvis clutchen på ac-kompressoren defekt. På min egen bil så klarer ikke kompressoren å bygge opp nok trykk selv om den kobler inn og fullt med gass. Den er fra 2014 så det burde holde litt lenger, men er dessverre laget sånn at det skal holde ut garantitiden og litt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå