PhotoGen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Sprm. 1: Har anskafet Adobe Phot. 7.0 + hele "Essential"-pakken for redigering. Finnes det en bra guide på nettet et sted som greit beskriver hvordan jeg enkelt kommer i gang med bilderedigering? eg kan "croppe", lage utsnitt, endre filstørrelse, m.m., men ønsker tips om litt mer avanserte men anvendelige funksjoner. Er det for eksempel mulig å fjerne "støy" med dette ? Spml. 2: Noen som vet når Sony 828 kommer på markedet for salg? Og evt. en næremere presentasjon/ test her på Akamera? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg fikk F828 for en time siden. Regner med at testen presenteres om ca. en uke. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg fikk F828 for en time siden. Regner med at testen presenteres om ca. en uke. En uke er blitt til to (snart), hvordan går det med testen? Selv om jeg allerede har bestillt dette kamera etter å ha lest ørten tester rundt om på nettet så er en akamera test alltid veldig kjærkommen og kompetent. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg fikk F828 for en time siden. Regner med at testen presenteres om ca. en uke. En uke er blitt til to (snart), hvordan går det med testen? Selv om jeg allerede har bestillt dette kamera etter å ha lest ørten tester rundt om på nettet så er en akamera test alltid veldig kjærkommen og kompetent. Hvor har du bestilt og betalt dette? For jeg har også betalt kameraet, men jeg vet at det er meget begrenset antall som ventes i slutten av januar....(?) Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg fikk F828 for en time siden. Regner med at testen presenteres om ca. en uke. En uke er blitt til to (snart), hvordan går det med testen? Selv om jeg allerede har bestillt dette kamera etter å ha lest ørten tester rundt om på nettet så er en akamera test alltid veldig kjærkommen og kompetent. Hvor har du bestilt og betalt dette? For jeg har også betalt kameraet, men jeg vet at det er meget begrenset antall som ventes i slutten av januar....(?) Jeg har bestilt hos Komplett, men du får det også hos MPX Mpx: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=186&g1=3...07&l=2&lantall= Komplett: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=186&g1=3...07&l=2&lantall= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå