akelbo Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Liste med utgiverens kommende spillavsløringer har lekket. Rykte: – 2K skal avduke «Marvel XCOM» og Borderlands-sidesprang Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 (endret) Jeg blir skuffa hvis Marvel XCOM erstatta XCOM3, men gir ikke opp håpet helt ennå. Helte-basert XCOM er helt greit liksom, men som vi så med Chimera Squad så blir det ikke like neglebitende når soldatene ikke kan dø. Endret 4. juni 2021 av Dberg Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Håper på en The Pre-Sequel Sequel for Borderlands sidesprangt, likte The Pre-Sequel. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Venta på xcom 3 jeg. Ikke no dølle marvel greier. 2 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Som Dberg sier så er det helt ok om dette ikke erstarter xcom 3. Chimera Squad falt aldri i smak hos meg og var en direkte skuffelse. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå