Gjest cf77f...632 Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Hei dere! Jeg ønsker å lære meg mer om selskapsdrift, regnskap og praktikaliteter rundt det å drive et AS. Har ganske mange spørsmål, og i tillegg er det sikkert mye jeg bør tenke på som jeg ikke tenker på i dag. Hvis noen ønsker å lære programmering eller relaterte IT-skills, kan vi gjerne ta 3-4 kvelder (over video) hvor vi underviser hverandre i de respektive emnene. Jobber som systemutvikler og er utdannet informatiker. Any takers? PM meg dersom du er interessert. Anonymous poster hash: cf77f...632 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Anbefaler å ikke skrive som anonym da det er vanskelig å sende en PM da Lenke til kommentar
Gjest cf77f...632 Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Ja, hadde en mistanke om det 😒 Dere får ytre interesse i tråden, så tar jeg kontakt. Anonymous poster hash: cf77f...632 Lenke til kommentar
nirolo Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Hvorfor har du lyst til å lære disse tingene? Er det for å starte for deg selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå