Harald Brombach (digi.no) Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Microsoft lover stor Windows-nyhet om tre uker Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Er det lov å håpe på en Windows som kan brukes på alle enheter, slik at man kan ta i bruk Windows-telefonene igjen? #950XL 1 Lenke til kommentar
magbar Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Det er lov å håpe: https://www.xda-developers.com/windows-10x-lumia-950xl-scales-well-mobile/ 1 Lenke til kommentar
linux-fan Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 MS tar nok i bruk linux-kjernen som integrert del i vindus. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Sitat Så det kan være at vi får Windows 11 om ikke så lenge, om ikke Microsoft gjør som tidligere og på nytt bytter spor i navngivningen. Det tviler jeg på, siden de har lagt opp mye til at det er slutt på slike type utgivelser, og at Windows 10 er den siste, og fungerer som "Windows as a service", at Windows 10 videreutvikles fortløpende. Det er ihvertfall slik de har operert i lang stund nå. Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 The Verge hadde ein artikkel i 2015, kor det er snakket om at Windows 10 er den siste, og deretter blir "Windows as a Service" https://www.theverge.com/2015/5/7/8568473/windows-10-last-version-of-windows Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Håper Windows nå blir en skytjeneste som ikke lengre kan installeres lokalt. Og at de endelig fjerner det slitsomme og gammeldagse "desktop-miljøet" og går 100% for moderne UI. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-OvFPdyiZ Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Dei gikk jo for 100% Modern UI, men det vart jo ramaskrik. Folk ville tilbake til desktopmiljøet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 On 6/3/2021 at 1:25 PM, (not the real) Dr. Bombay said: Er det lov å håpe på en Windows som kan brukes på alle enheter, slik at man kan ta i bruk Windows-telefonene igjen? #950XL Nei, det er forbudt ved straffelovens paragraf 298 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 5. juni 2021 Del Skrevet 5. juni 2021 For å være litt ‘ond’ må vi jo håpe på Bluescreen når dem booter opp systemet. 😈 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 5. juni 2021 Del Skrevet 5. juni 2021 (not the real) Dr. Bombay skrev (På 3.6.2021 den 13.25): Er det lov å håpe på en Windows som kan brukes på alle enheter, slik at man kan ta i bruk Windows-telefonene igjen? #950XL Det er mer sannsynlig å få en form for android å fungere, enn en ny Windows å fungere på en sånn telefon. Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 5. juni 2021 Del Skrevet 5. juni 2021 (endret) Sandormen skrev (4 timer siden): Det er mer sannsynlig å få en form for android å fungere, enn en ny Windows å fungere på en sånn telefon. Jeg trenger den strengt talt ikke hvis jeg må kjøre Android på den. Da kan den bli værende i skuffen 😛 Jeg likte hvordan brukeropplevelsen var på den. Hadde de fortsatt å støtte den med sikkerhetsoppdateringer og fått til å kjøre Android-apper i det miljøet (uten å gå via ditt og datt), så kunne jeg gjerne benyttet 950 XL fremdeles. Edit: jeg har for øvrig Android nå, samt før jeg hadde 950 XL, så Android er fint det også. Endret 5. juni 2021 av (not the real) Dr. Bombay 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå