Arodem Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Og det blir ikke en oppfølger. Days Gone-utviklerne jobber med et nytt spill Lenke til kommentar
Fuglsetrampen Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Må ha vært svært mange forbedringer siden det var middelmådig ved release, for jeg spiller spillet nå om dagen (på PC) og jeg storkoser meg! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 5 hours ago, Fuglsetrampen said: Må ha vært svært mange forbedringer siden det var middelmådig ved release, for jeg spiller spillet nå om dagen (på PC) og jeg storkoser meg! Samme gjør jeg, på PS5 vel og merke, men har det kjempemoro med spillet. Skal sies, det de nevner med overlappende og gjentagende dialoger er fortsatt et irriterende problem. Lenke til kommentar
DeadlockR Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 PS5-spiller her også. Hadde det utrolig gøy i gjennomspillingen min av Days Gone de siste to ukene. Mtp. gjentagende dialoger føler jeg stort sett bare at dette er et problem med NPC'er man rekrutterer til camps osv. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Og jeg som håpet på en utvidelse av det meget bra spillet Days Gone bah. Lenke til kommentar
Fuglsetrampen Skrevet 5. juni 2021 Del Skrevet 5. juni 2021 Enig i at det er litt irriterende når tre forskjellige dialoger kjøres oppå hverandre. Samtidig kan det til en viss grad unngås ved å f.eks. ikke plukke opp en NERO recorder mens andre ting foregår. Men all in all, og det eneste jeg har igjen nå er å rydde unna siste rest av hordes; very good! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå