Alexandanda Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 heisann, jeg er uføretryget da og har prøvd å finne på litt å gjøre for å kanskje hjelpe andre litt også da, så jeg har innredet et soverom med litt forskjellig og en benk, tenkte å ikke tilby massasje akkurat da, men litt rolig bakgrunnsmusikk og røkelse og sånt og kanskje smøre på litt tigerbalsam på ømme områder siden jeg har ganske varme hender og sånt da, det var litt meningen at folk som ikke kanskje finner roen helt foran tven om kvelden etter jobb og som lengter kanskje litt etter å komme nærmere seg selv og naturen skal ha noe å gå til, hva syns dere om ideen så langt? 1 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Ville vel kanskje hatt opp noe på veggene, ser litt bart og trist ut. Noen bilder eller plakater av natur feks. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juni 2021 Del Skrevet 7. juni 2021 Noen blomster kunne også kanskje gjort at det ikke ser sterilt ut. 1 Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Det synes jeg var et godt initiativ! Du kan i tillegg skape masse god stemning ved å være deg selv og ta imot gjestene på en hyggelig måte Lenke til kommentar
Alexandanda Skrevet 9. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2021 Aldrack skrev (16 timer siden): Det synes jeg var et godt initiativ! Du kan i tillegg skape masse god stemning ved å være deg selv og ta imot gjestene på en hyggelig måte hihi snilt av deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå