Kroat Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 (endret) Som vi vet greide også Kina å lande på Mars i år. USA sier nå at de drar til Venus Endret 2. juni 2021 av Kroat Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 Spennende, men jeg tror ikke det er et kappløp lengre. Hvis det i såfall er det så vil det være på grunnlag av å skaffe seg rettigheter og etter hva jeg forstår av de internasjonale lovene i dette feltet så kreves det en "fast bosetting" eller liknende. Prober som skal sjekke ting er nettopp det, bare et øye. Man kan også se på diverse budsjetter at det ikke er noen hast slik det engang var. Lenke til kommentar
Kroat Skrevet 16. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2021 On 6/2/2021 at 11:01 PM, Melonskall said: Spennende, men jeg tror ikke det er et kappløp lengre. Hvis det i såfall er det så vil det være på grunnlag av å skaffe seg rettigheter og etter hva jeg forstår av de internasjonale lovene i dette feltet så kreves det en "fast bosetting" eller liknende. Prober som skal sjekke ting er nettopp det, bare et øye. Man kan også se på diverse budsjetter at det ikke er noen hast slik det engang var. Da svarer Kina og Rusland med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå