Odd R. Valmot Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 Huawei lanserer sitt eget operativsystem til alt fra mobil og TV til biler Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 (endret) Haaa.... Jeg har en Huawei Watch Active Leather (første generasjon, Google Wear) og har til dags dato ikke klart å finne en like attraktiv (for meg) klokke på Googles plattform. Hide contents Huawei Watch Active Leather Smartklokker - Sammenlign priser hos Prisjakt Enten er de alt for store og klumpete, eller så har de store, sorte sørgerander inne på skjermen. Eller begge. Hide contents Men Huawei fortsetter å designe klokker jeg kan like. Hide contents Det er bare så trist at det har gått storpolitikk i operativsystemene. Endret 2. juni 2021 av tommyb Lenke til kommentar
Shaddiz Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 Ser faktisk veldig fram til denne... Dog kona ser på Oneplus Watch og tilhørende Oneplus 9 .. @tommyb har du sett på den klokka? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 3. juni 2021 Del Skrevet 3. juni 2021 (endret) @Shaddiz - leser om den nå. Liker designet bortsett fra den greia på reima. Quote The only downside of the design, really, is the size. For some wrists the 46mm diameter is just too large to look right. (...) For instance, there's no support for contactless payments or downloading playlists from your favourite music streaming platform. There's also nothing in the way of real interaction with notifications. (...) The choice of watch faces isn't that extensive yet, but there are a few to choose from - although they're not really customisable. Og så var det handelskrigen, da. Jeg velger nok ikke en klokke med "da får vi lage vårt eget OS som vi har kontroll på selv" som OS-strategi, ikke før det har blitt testet av markedet i et par år i alle fall. Endret 3. juni 2021 av tommyb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå