AfterGlow Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 Sjekk Firefox' splitter nye design Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 (endret) Å, nei... Enda mer "Chromifisering" av Firefox - jeg liker å ha egne knapper til alt, uten et samlet kontrollpanel som er håpløst å navigere. Firefox har stadig kommet med nye features, inkludert fjerning for visning av bilde i samme fane (ny fane er ikke det samme med ørten faner allerede oppe). Mange andre innstillinger og funksjoner er blitt flyttet eller fjernet med tiden, uten mulighet for manuell gjenoppretting, og jeg savner stadig mer Firefox 3.6 hvor "alt" var mulig. Mindre brukervennlig i det store og det hele, men rent personlig foretreker jeg så absolutt funksjonalitet fremfor design og brukervennlighet.. EDIT: Firefox 89 patchen kom nettopp. ...Og nå har Firefox 89 automatisk endret på oppgavelinjerekkefølgen, såklart uten mulighet for å endre manuelt slik det gikk an før. Fra: - Menylinje - Adresselinje - Faner - Bokmerkelinje Til: - Menylinje - Faner - Adresselinje - Bokmerkelinje Det var en gang man kunne flytte på disse linjene uavhengig av hverandre.. For all del, de kan "strømlinjeforme" nettleseren sin så mye de vil, men Firefox har hele tiden markedsført seg med veldig god brukerkonfigurering...så hvorfor fjerner de mer og mer slik funksjonalitet til fordel for et låst tema og låste innstillinger? Endret 3. juni 2021 av PaladinNO 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå