pgdx Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Mesterlig forklart, Satyrium, og et bra poeng, KimS! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Heilt enig med Satyrum, HTML er kjipt å bygge opp ei side med, tabeller fører veldig ofte til problemer i forskjellige browsere. Etter /me prøvde seg litt på CSS layout, har eg blitt heilt forelska i det, sjøl om eg fremdeles er i læringsfasen Trenger ikkje lenger noken WYSIWYG editor Endret 7. januar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 css er vel og bra, men ikke noe for nybegynnere... Husker den gang jeg var n00b (ca en uke sida ), og ikke skjønte plukket av css. Tabeller er vel og bra i opplæringa. css er et steg videre sånn jeg ser det... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 css er vel og bra, men ikke noe for nybegynnere... Husker den gang jeg var n00b (ca en uke sida ), og ikke skjønte plukket av css. Tabeller er vel og bra i opplæringa. css er et steg videre sånn jeg ser det... Like greit å starte med det korrekte, så du slipper vranglære. Lenke til kommentar
The_PuNk Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Men får jeg til å "låse" størrelsen på "diven"? I så fall hvordan? Jeg vill ikke at boblen skal bli større, den ska skal være like stor som den er akkurat nå, bare at når jeg kommer til kanten av boblen skall en scroll bar dukke opp på siden Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 css er da ikke stort vanskeligere enn html i seg selv? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 css er da ikke stort vanskeligere enn html i seg selv? css i seg sjøl er überlett, men det var litt verre å kombinere css og html for å lage layout (iallefall når den blir litt meir avansert enn det aller simplaste ) Men får jeg til å "låse" størrelsen på "diven"?I så fall hvordan? #id { height: x px; width: x px; } Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Se vekk i fra dette innlegget Endret 7. januar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå