akelbo Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 Crytek fullfører oppussingen av spilltrilogien. Crysis Remastered Trilogy til PC og konsoller til høsten Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 (endret) Tror folk flest er rimelig ferdig med Crysis-trilogien, men de får vel noe salg av dette til blodfans og nye kjøpere som ikke har spilt serien. Greit nok at det er en høvelig grei serie selv i dag, men de har ganske mye å konkurrere mot. Det at de tilpasset Crysis 2 og 3 til konsoll gjorde at designet også påvirket PC-versjonen negativ imo. Uansett viste spillene seg fra en dårlig side på Xbox 360 som jeg testet dem først på. Grafikkmessig var de bare en brøkdel av f.eks Rage. De burde heller satset på nye ting enn å pusse opp gamle ting, spør du meg, men det er deres satsning og risiko. En av fordelene er jo at det er tilpasset moderne hardware. Når Crysis ble laget regnet de f.eks med at prosessorer skulle blir kjappere i MHz, mens det som skjedde var økt antall CPU-kjerner, så litt skivebom sånn sett. Endret 29. juni 2021 av vidor Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 1ærn er for gammelt nå, men 3ærn holder seg meget godt og blir nice å se med en remaster. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 Eller... Det blir det nok ikke kjøpt. Lenke til kommentar
Sindroid Skrevet 24. august 2021 Del Skrevet 24. august 2021 Crysis remasteren som kom var jo absolutt trash. Helt forferdelig remaster som jeg slettet etter en snau time. Håper ikke Crysis 2 lider samme sjebne. Elsket Crysis 2... Crysis 3 var ganske forglemmelig kjedelig. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Whaaat? 3ærn var jo konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå