akelbo Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 Battlefield 6 skal offisielt avdukes neste uke Lenke til kommentar
Riveer Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 Har ganske lave forventninger med tanke på at de fortsatt har til gode å toppe Bad Company 2 fra 2010. Tror ikke jeg har spilt et spill fra EA jeg har virkelig likt siden Titanfall 2. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 BF V gikk ikke helt hjem hos meg, men digga BF1. Håper på en verdig arvtager til BF3. Lenke til kommentar
Riveer Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 Dassen skrev (2 minutter siden): BF V gikk ikke helt hjem hos meg, men digga BF1. Håper på en verdig arvtager til BF3. Enig, BF1 var relativt bra. Det føltes ut som et virkelig lidenskapelig prosjekt fra DICE. Synd det var gjennomsyret av lootbox-kjøret til EA. 1 Lenke til kommentar
Leffernan Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 BF3 med introduksjonen av Battlelog er den beste tiden jeg har hatt med MP-spill. Full squad i et heli der alle spammer rep. TIDER! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 Det blir kanskje for mye å håpe på at vi får Battlefield 2143, oppfølgeren til Battlefield 2142. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå