Orfeus Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Jeg har lagt inn Neverware Chrome OS på en eldre PC. Det går som en drøm - kjapp som bare det. Men: Jeg har ikke klart å skjønne hvordan jeg gjør for å få strømmet NRK TV. Å gå inn på nrk.no og velge NRK TV der og så prøve å strømme direkte eller etter valg fungerer ikke. Noen tips? Er det mulig å få til? Dessuten skulle jeg gjerne bruke maskinen til å laste ned endel saker med torrenter. Noen som vet det og kunne tenke seg å forklare meg? Lenke til kommentar
MKap Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 Såvidt eg kan sjå frå eit raskt Google-søk, finst ikkje eigne torrentklientar for ChromeOS, men enkelte nettenester ein kan registrera seg hos lar ein lasta ned torrentar til Chromebook. Når det gjeld NRK testa eg å streama direkte-TV til "Chromiumbook'en" (Neverware) no, og det fungerte problemfritt. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 6. juni 2021 Del Skrevet 6. juni 2021 Du må ha en Chromebook hvis du vil last ned torrent, du installerer en Android app for å gjøre det. Neverware kan man desverre ikke installere Anroid apps på. Lenke til kommentar
Orfeus Skrevet 14. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2021 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå