Øystein.F. Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Denne månaden blir det eksklusive spel, og den årlege sommartørka er langt unna. FEATURE: Desse spela gler vi oss til i juni Lenke til kommentar
Raynee Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Det blir i alle fall Ratchet & Clank og Mario Golf på meg, to spill jeg har tro på kommer til å leve opp til mine forventninger! 1 Lenke til kommentar
Fessinator Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Trodde ikke jeg skulle være hypet for et golfspill, men gu, jeg gleder meg Lenke til kommentar
bat-fan Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Dette ser ut som en kjedelig måned. Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Personlig så står FF intergrade høyere på listen enn alle disse spillene. Det er jo bare en DLC så skjønner at det faller under annen kategori. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 bat-fan skrev (7 timer siden): Dette ser ut som en kjedelig måned. Du får sette på noen Batman filmer... 1 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 1. juni 2021 Del Skrevet 1. juni 2021 Eneste som fristet var Ratchet & Clank men det får vente til man får kloa i en PS5 Lenke til kommentar
Fuglsetrampen Skrevet 2. juni 2021 Del Skrevet 2. juni 2021 Akkurat samme tenkte jeg. Godt man har spillbibliotek med mye man ikke har rukket gjennom tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå