smooker Skrevet 31. mai 2021 Del Skrevet 31. mai 2021 hei jeg blir aldri høy av hasj. jeg røyker brae greier i store mengder men jeg føler ingenting? hva kan dette skyldes og hvordan kan jeg bli mere høy? alle vennene mine røyker dobbelt så liten mengde som meg å blir steinhøy mens jeg bare er avslappet Lenke til kommentar
Populært innlegg :utakt Skrevet 31. mai 2021 Populært innlegg Del Skrevet 31. mai 2021 Legg det under skosålene, så blir du et par cm høyere. 3 8 Lenke til kommentar
smooker Skrevet 9. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2021 Melonskall skrev (På 31.5.2021 den 11.35): Innhalerer du? ja holder i 4 sek Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 9. juni 2021 Del Skrevet 9. juni 2021 Toleransen mellom personer er ulik, selv ved baseline (altså uten at man har bygget opp toleranse pga. bruk) for alle rusmidler. Så er det ikke meg bekjent slik at noen er "immune" mot noen rusmidler, men jeg har vært borti en del tilfeller av personer som sier at de ikke får noen særlig ruseffekt av cannabis, men heller opplever ubehag (bla. kvalme og kaldsvette). 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. juni 2021 Del Skrevet 9. juni 2021 Det spørs om du er mer påvirket enn du tror, siden du la tråden innunder "media". Tråden flyttes. Fra spøk til revolver, her kommer genetikk inne i bildet. Som flere har påpekt så kan toleransen og opplevd rus variere veldig blant personer. 4 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 9. juni 2021 Del Skrevet 9. juni 2021 Hvor lite er dobbelt så liten mengde? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 9. juni 2021 Del Skrevet 9. juni 2021 Juggel skrev (50 minutter siden): Hvor lite er dobbelt så liten mengde? Det er halvparten av ein stor mengde. 2 1 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 9. juni 2021 Del Skrevet 9. juni 2021 Hvor mye røyker du? Høres bare ut som du må røyke mer for å oppnå ønsket effekt. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 9. juni 2021 Del Skrevet 9. juni 2021 (endret) Humrer litt av The Avatar, uderzo, og :utakt sine svar her 🤭 Som de andre er inne på så er toleransen til person til person forskjellig, men hasj er temmelig svakt rusmiddel kontra andre typer rusmidler. Husk dog at hasj kan gi blodtrykksfall, svimmelhet og besvimelser, så vær forsiktig. Endret 9. juni 2021 av GiaMahan 1 Lenke til kommentar
smooker Skrevet 12. september 2021 Forfatter Del Skrevet 12. september 2021 Hugo_Hardnuts skrev (På 9.6.2021 den 11.59): Toleransen mellom personer er ulik, selv ved baseline (altså uten at man har bygget opp toleranse pga. bruk) for alle rusmidler. Så er det ikke meg bekjent slik at noen er "immune" mot noen rusmidler, men jeg har vært borti en del tilfeller av personer som sier at de ikke får noen særlig ruseffekt av cannabis, men heller opplever ubehag (bla. kvalme og kaldsvette). jeg føler ikke noe ubehag jeg liker det men har sluttet å røyke siden det ikke er verdt pengene når æ må kjøpe så mye for kun å bli avslappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå