sultenape Skrevet 31. mai 2021 Del Skrevet 31. mai 2021 Lyset på baderomsarmaturen har gått, men jeg får ikke åpnet den opp uten at det virker som at sidene kommer til å knekke. Noen som har peiling på hvordan de skal åpnes uten å ødelegge noe? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. mai 2021 Del Skrevet 31. mai 2021 Jeg har vært borti to løsninger. Enten så er det en fjør så du skyver dekselet eller festet litt sidelengs for så å vippe det ut, eller så er det bare noen spor så du tar godt tak og presser dekselet ut av sporene enten opp eller ned. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 31. mai 2021 Del Skrevet 31. mai 2021 Kanskje festet på høyre side skal trekkes ut (til høyre) slik at du får løsnet ... hva heter det? Ikke kuppelen, men kanskje diffuseren? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. mai 2021 Del Skrevet 31. mai 2021 Ser ut som det er "klem og trekk ut i en bevegelse" på den der. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. mai 2021 Del Skrevet 31. mai 2021 (endret) Her er et eksempel https://www.elektroimportoren.no/docs/lib/3308432-Brukerveiledning-5.pdf Edit: Et til eksempel der et skrujern er nødvendig https://www.clasohlson.com/medias/sys_master/9542632669214.pdf Endret 31. mai 2021 av Melonskall Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 31. mai 2021 Del Skrevet 31. mai 2021 Det er vel å dra litt i enden på de der siden det er IP44. De man klemmer dekselet på har dårligere beskyttelse og ikke egnet på bad så vidt jeg husker. Tipper fronten har ett par små lepper som går inn under det hvite på hver side. Og ja, det føles som man ødelegger de. Oftest så hjelper det å trekke helt innerst ved veggen hvis det er fjær. Andre har kun "fleksibel" plast, eller at de sitter i en krok. Uansett ikke så bruker vennlig. Hjelper heller ikke at merke med produsent og type står inni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå