thomas81 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Noen brukere av forumet som har dette hovedkortet og har vannkjølt NB? leste i ett annet innlegg at det var "dårlig med hull rundt NB"... Stemmer dette? Lenke til kommentar
EC Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Det stemmer. De aller fleste hovedkort for P4 har ikke hull rundt chipsettet, i stedet har de 2 / 4 små bøyler. Du kan feste kjøleblokken med strips, eller finne en annen smart måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
thomas81 Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 må jeg se etter noe spesielt når jeg skal kjøpe NB-blokk da? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hvis du ser på microplex.no under vannkjøling - chipset, så har de en spesielt til p4 hk som bruker de feste ørene. Lenke til kommentar
erl Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 DangerDen har en blokk spesielt tilvirket for Intels chipset. NetConnection fører den under "Danger Den Z-Chip Intel chipset blokk". Microplex fører en lignende blokk fra AquaComputer under "AC vannblokk, chipset (P4), "twinplex". Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg synes de 2 små festeørene rundt chipsett er helt elendig. Hadde ønsket at det var 4 små hull. De 2 små feste ørene datt av når jeg presset litt på den ene slangen slik at jeg måtte lodde de på igjen. Men kanske det var kortet mitt som hadde dårlige festeører Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå