Mute Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Heisann Jeg kjøpte idag en ny kontorstol, en senator fra Kimtvedt som var på salg 795kr. Den var meget komfortable i butikken. Problemet er når jeg nå er hjemme og har sittet i den en stund er den ikke like behagelig, den ødelegger blodstrømmen ned til beina og jeg får litt vondt i ryggen. Har jeg rett til å få byttet den i en annen stol eller få pengene tilbake ? Også: Lurer litt på hvor lenge det er garanti på PC utstyr som mus/tastatur. Takker for alle svar Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 HeisannJeg kjøpte idag en ny kontorstol, en senator fra Kimtvedt som var på salg 795kr. Den var meget komfortable i butikken. Problemet er når jeg nå er hjemme og har sittet i den en stund er den ikke like behagelig, den ødelegger blodstrømmen ned til beina og jeg får litt vondt i ryggen. Har jeg rett til å få byttet den i en annen stol eller få pengene tilbake ? Også: Lurer litt på hvor lenge det er garanti på PC utstyr som mus/tastatur. Takker for alle svar Nei, Bytte"rett" er noe butikken evt velger å gi deg, så du må nok bare spørre de pent... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Du har ikke krav på å få byttet varen så lenge det ikke foreligger mangler med varen. Du har normalt sett 1års garanti på mus/tastatur. PS, fiksa litt på emnfeltet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå