Arodem Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Ubisoft har gitt os flere nyheter om spillet, blant annet et gevær som skyter Macarena-CD-er. Far Cry 6 slippes i høst – se to nye trailere Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Tydelig et spill som ikke tar seg så seriøst LIker Cuba-settingen, så spent på der her. Lenke til kommentar
The Zipe Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Ganske skuffa over grafikken, forventet nesten litt bedre. Ser ut som Far Cry 5, blir nok ikke mye bedre heller. 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Meh. Pirra ikkje interessen like mykje lengre. Likte Cuba-settingen eg og. Men blir nok spel nummer 4 eg hopper over dessverre. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Den missil greia på ryggen gjorde alt jævlig jalla. Synes også spillet burde vært mørkere. Hakket mer gritty hadde gjort seg. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Ser ut dom et spill jeg kan surre rundt i mange timer. Kan klappe en krokodille 10/10 Lenke til kommentar
bat-fan Skrevet 29. mai 2021 Del Skrevet 29. mai 2021 Trodde det skulle være i Afrika som en Semi oppfølger til far cry 2 med den samme deprimende tonen. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 29. mai 2021 Del Skrevet 29. mai 2021 Forventer samme greia som før: Morsomt i noen timer der du møter sånn passe spennende karakterer, helt du bare gjør det samme om og om og om igjen via en døll historie. Må prøves, men føles aldri helt verdt pengene. Blir nok som vanlig kjøp når det er på 70 % salg en gang i fremtiden. 2 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 29. mai 2021 Del Skrevet 29. mai 2021 Allostasis skrev (23 timer siden): Ser ut som Far Cry 3. Ikke sammenligne dette med mesterverket Far Cry 3.... De siste Far Cry spillene handler mer om dum humor. Det finnes to bra Far Cry spill, nr 1 og 3. Nr 6 vil ikke være et av de 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 29. mai 2021 Del Skrevet 29. mai 2021 Livert skrev (4 timer siden): Forventer samme greia som før: Morsomt i noen timer der du møter sånn passe spennende karakterer, helt du bare gjør det samme om og om og om igjen via en døll historie. Må prøves, men føles aldri helt verdt pengene. Blir nok som vanlig kjøp når det er på 70 % salg en gang i fremtiden. Samme her, De spillene har tapt seg så utrolig. Bare å se på DLC'ene. Det er jo bare noe rolls og humorgreier, aliens osv. Far Cry 1 var episk vel og merke... Samme var nr 3 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mai 2021 Del Skrevet 29. mai 2021 Folk er forsjellig. Jeg elsket Farcry 5. Morro å springe rundt å brenne kirker 😅 New Dawn var litt melkeku, men jeg koste meg med det og. Preorderet Farcry 6 for lenge siden, men kan jo tydeligvis enda ta en stund før det dukker opp i postkassen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mai 2021 Del Skrevet 29. mai 2021 2 minutes ago, Ghost pirate LeChuck said: Samme her, De spillene har tapt seg så utrolig. Bare å se på DLC'ene. Det er jo bare noe rolls og humorgreier, aliens osv. Far Cry 1 var episk vel og merke... Samme var nr 3 Var en ganske bra Vietnam DLC til Farcry 5 da, så ikke bare tull. Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 29. mai 2021 Del Skrevet 29. mai 2021 Ja 3 var et skikkelig bra spill. Han som spiller Vaas er en sykt god skuespiller og du finner han i serien "better call Saul". Hoyt var også veldig kul karakter. Jason var troverdig. 4 og primal var bare 3 reskinned imo. 5 var ok, men kun de første timene som nevnt over. Håper at dette blir bra, men holder ikke pusten. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 29. mai 2021 Del Skrevet 29. mai 2021 Complexity skrev (1 time siden): Folk er forsjellig. Jeg elsket Farcry 5. Morro å springe rundt å brenne kirker 😅 New Dawn var litt melkeku, men jeg koste meg med det og. Preorderet Farcry 6 for lenge siden, men kan jo tydeligvis enda ta en stund før det dukker opp i postkassen. Jøss, du "pre orderet" Far cry 6 som du kaller det, du må være spesiell 😂 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mai 2021 Del Skrevet 29. mai 2021 25 minutes ago, Ghost pirate LeChuck said: Jøss, du "pre orderet" Far cry 6 som du kaller det, du må være spesiell 😂 Ja kjøpte det på nettsiden til Elkjøp for en stund siden https://www.elkjop.no/product/gaming/spill/spill-xbox-one/204018/far-cry-6-xbox-one Kan vel si man har pre-orderet da siden det enda er en stund til det slippes? 2 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 30. mai 2021 Del Skrevet 30. mai 2021 Complexity skrev (20 timer siden): Ja kjøpte det på nettsiden til Elkjøp for en stund siden https://www.elkjop.no/product/gaming/spill/spill-xbox-one/204018/far-cry-6-xbox-one Kan vel si man har pre-orderet da siden det enda er en stund til det slippes? Jeg beklager innlegget mitt, det var dumt skrevet av meg Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 31. mai 2021 Del Skrevet 31. mai 2021 Ble skuffa faktisk. Hadde forventet bedre grafikk. Og som allerede sagt her. Den "missil greia" på ryggen gjorde det hele bare jalla. Blir nok første Far Cry jeg hopper over. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 31. mai 2021 Del Skrevet 31. mai 2021 Ser ut som det er litt større byer, og kan jo håpe at det betyr litt mer interessante verdener. Synes åpne verdener uten særlig mye innhold eller innbyggere der en kjører fra "utpost" til utpost og gjør det samme fort blir stusselig, men jeg vet ikke om de kommer til å befolke disse byene eller om det kun blir "venner og fiender" og ellers lite liv? Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 4. juni 2021 Del Skrevet 4. juni 2021 On 5/29/2021 at 9:43 PM, Ghost pirate LeChuck said: Ikke sammenligne dette med mesterverket Far Cry 3.... De siste Far Cry spillene handler mer om dum humor. Det finnes to bra Far Cry spill, nr 1 og 3. Nr 6 vil ikke være et av de Det grafiske nivået... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå