Endre Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Blir nok ingen guide fra meg allikevel. Skal jeg gjøre noe skal jeg gjøre det skikkelig, og det har jeg kommet fram til at jeg ikke gidder Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Blir nok ingen guide fra meg allikevel. Skal jeg gjøre noe skal jeg gjøre det skikkelig, og det har jeg kommet fram til at jeg ikke gidder Men blir det noe team da? Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Blir jo vel fremdeles team... Satt å mekket på et system, men stoppet fordi jeg vil vite hvilke retninglinjer som skal følgest Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Blir nok ingen guide fra meg allikevel. Skal jeg gjøre noe skal jeg gjøre det skikkelig, og det har jeg kommet fram til at jeg ikke gidder kan du ikek få noen andre til å fortsette fra der du slapp da? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Ikke mye å fortsette på Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg kunne gjerne gjort noe hvis jeg hadde hatt mer tid. Det er ikke altfor ofte helgeperm i garden... Men jeg kan jo prøve litt, da. Vi skulle vel kanskje hatt en som kunne vært "sjef" for guiden? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg kunne gjerne gjort noe hvis jeg hadde hatt mer tid. Det er ikke altfor ofte helgeperm i garden... Men jeg kan jo prøve litt, da. Vi skulle vel kanskje hatt en som kunne vært "sjef" for guiden? Hva med deg? Bare å fordele litt oppgaver det vettu! Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 YEAH! 3DMark team, det blir bra...! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Må bare få meg vannkjøling, så skal det klokkes Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Men kommer det 3DMark Team snart da? Syns det har vært lite "info" fra øvrigheten i det siste.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 det samme mener jeg.. og EnD.R.E. : kanskje du ikke gidder å lage hele guiden, men hvis du kan ta en liten del av den, så hadde det jo vær flottings.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 det samme mener jeg..og EnD.R.E. : kanskje du ikke gidder å lage hele guiden, men hvis du kan ta en liten del av den, så hadde det jo vær flottings.. Vi kunne hatt et Team uten den guiden og, men den hadde nok appelert til flere brukere av forumet. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Tror bare vi skrinlegger hele greia, blir nok ikke no 3d mark team her nei Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Okay, nå får vi se å få sparket i gang dette her. Men jeg vil gjerne ha tak i en person som kan ta ansvaret for dette her. Kan den / de som er interessert i dette ta kontakt med meg på epost snarest? Forslag til hvordan vi skal sette dette opp mottas også! Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 PS: vi bør lage en egen logo til dette. Noen som føler kallet? Bruk denne som utgangspunkt: http://www.overklokking.no/pics/logo.gif Lenke til kommentar
brillan Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hvem kan være med på dette teamet? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hvem kan være med på dette teamet? De som vil kan være med, men det vil bli diverse lister og målet er jo å få best mulig score Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 PS: vi bør lage en egen logo til dette. Noen som føler kallet? Bruk denne som utgangspunkt:http://www.overklokking.no/pics/logo.gif hehe.. den der bruker jeg som bakgrunn iblant på mobilen min.. + to andre OK.no logoer.. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 *håpe at noen vil ta på seg ansvaret* Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Blir det noe av dette eller? Jeg er hypp på å være med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå